Голова Ради Незалежної асоціації банків України
Можливо я здивую багатьох, але емісія в Україні відбувалася і відбувається на постійній основі. Та є одне «але».
Ми живемо у дивні часи: деякі політики та урядовці вже називають відсутність девальвації та інфляції катастрофою.
45-й президент США Дональд Трамп чотири рази оголошував себе банкрутом. І, можливо, саме своєчасна реструктуризація боргів дозволила йому стати одним з найбагатших громадян Америки.
Несумлінні боржники лякають громадян негативними наслідками закону про відновлення кредитування, публікуючи неправдиву інформацію у ЗМІ та намагаючись збурити акції протесту проти давно необхідних змін.
Три роки тому – у липні 2015 року – Президент України зареєстрував у Парламенті позачерговий законопроект під номером 2413а, визначивши його як невідкладний.
Розпочинаючи у травні стрес-тестування 25 фінустанов, Національний банк України застеріг: чистилище подолають не всі.
Без зовнішньої фінансової підтримки вже наприкінці цього року рівень достатності золотовалютних резервів опуститься нижче комфортного рівня і валютний курс знову попливе.
Ми декларуємо курс на економічне зростання? Тоді не перетворюймо кредиторів на боржників!
Українському громадянинові, незалежно від статків, статусів та мотивів, час від часу випадає доводити державному апаратові в особі того чи іншого чиновника свою правоту. Завдання не з легких – знаємо не з чуток.
Позитивні очікування фінансових ринків щодо активізації співпраці України з Міжнародним валютним фондом (МВФ) цієї осені виявилися марними
З липня 2014-го щороку перед власниками банків постають одні й ті ж питання: "де взяти гроші на капітал та навіщо"
СЕТАМ – монополіст з продажу арештованого майна. Тому держава зобов’язана ліквідувати корупційні ризики у проведенні таких аукціонів, або ж позбавити СЕТАМ монопольного права
В Україні не припиняється діалог про необхідність реформування практично кожного сектора економіки. І банківський ринок у цій ситуації не виняток
Хронічна нездатність українських можновладців вчасно приймати необхідні рішення для ефективного реформування країни вкотре ставить під загрозу подальшу співпрацю України з МВФ
60%, 43% чи 38% від ВВП – не так важливо, яку частку має тіньовий сектор економіки, як повна відсутність умов для виникнення бажання у бізнесу повернутися в легальне поле
Минулий рік був багатий на важливі економічні події
Грошово-кредитна політика не має знову стати загрозою для економіки
Банківська система поступово оговтується після кризи, але для відновлення кредитування економіки треба здійснити кілька кроків
Протягом багатьох років основною рисою українських реформ була їх уривчастість фрагментарність. Успіхи в якомусь напрямку зводилися нанівець бездіяльністю або недалекоглядними діями в інших сферах
За останні два роки частка офіційно визнаних непрацюючих кредитів в Україні зросла втричі, до 24%
НВ Преміум це:
або
Продовжити читати матеріали відкритого доступу
назад до входу
Ми відправили вам лист з посиланням на створення нового пароля
Якщо лист не прийшов протягом декількох хвилин, будь ласка, перевірте папку Спам.
У разі виникнення проблем, будь ласка, напишіть в службу підтримки support@nv.ua