Керуючий партнер Tkachenko & Myroniuk Marketing Agency
Як втримати бізнес на плаву, не зупиняти роботу та навіть розвиватися.
У свіжій серії маркетинг-коміксу розповідаю про те, як говорити про свій продукт так, щоб його хотіли купувати до кінця днів.
У свіжій серії маркетинг-коміксу розповідаю про той самий, трепетний, очікуваний і трохи нервовий момент — запуск продукту на ринок.
Сьогодні в рамках серії практичних коміксів про робочі інструменти маркетингу поговоримо про те, як зробити ваш продукт кращим і чи треба це вам взагалі. Адже дуже часто з доброго бажання покращити продукт починається його кінець.
Продовжуємо серію коміксів, у яких я з власного досвіду розповідаю про робочі інструменти маркетингу: що реально працює на розвиток компанії і збільшення прибутку.
Щоб знайти проблему, за вирішення якої люди будуть готові платити, ми проводили інтерв'ю потенційних (або нинішніх, якщо у вас вже готовий бізнес) клієнтів. На цьому етапі роботи виникають нові питання.
У вас є хороша ідея для бізнесу, або у вас зовсім немає ідеї, але є бажання запустити чи розвинути вже готовий бізнес. В обох випадках (тест чи пошук ідеї) потрібно спілкуватися з клієнтами.
Частина 1. Створення анкети для інтерв'ю клієнтів
Як правильно визначити цільову аудиторію, а головне — де її знайти.
Поговоримо про потреби і контекст.
Поговоримо про цільову аудиторію.
Що робити, якщо вам важко відповісти, який саме у вас підхід, або якщо ви не впевнені, чи ваша компанія максимально клієнт-центрична.
Не важливо, плануєте ви запустити новий бізнес чи хочете покращити результати вже готової справи, перше, на що треба звернути увагу — підхід.
НВ Преміум це:
або
Продовжити читати матеріали відкритого доступу
назад до входу
Ми відправили вам лист з посиланням на створення нового пароля
Якщо лист не прийшов протягом декількох хвилин, будь ласка, перевірте папку Спам.
У разі виникнення проблем, будь ласка, напишіть в службу підтримки support@nv.ua