Маркетинг план. Головна помилка, через яку у вас немає шансів створити успішний бізнес

29 серпня 2020, 09:50

Не важливо, плануєте ви запустити новий бізнес чи хочете покращити результати вже готової справи, перше, на що треба звернути увагу — підхід.

Перший із серії коміксів від практикуючого маркетолога, які допомагають підприємцям легко зрозуміти, як за допомогою маркетингу розвивати компанію та збільшувати свої прибутки.

Відео дня

Варіантів може бути два:

Логіка продукт-центричного підходу:

Логіка клієнт-центричного підходу:

Продукт-центричний підхід навряд чи зможе привести ваш бізнес до успіху. Люди не віддаватимуть гроші за те, що у вас просто класний продукт, але вони готові заплатити за задоволення своєї потреби.

Саме найпоширенішою причиною провалу нових бізнесів є те, що вони виробляють продукт чи послуги, які не потрібні ринку.

Що саме роблять по-іншому клієнт-центричні компанії та як зрозуміти чи клієнт-центричний ваш бізнес розкажу у наступному матеріалі.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X