Маркетинг-план. Що ваша компанія робить не так та як це виправити?
Що робити, якщо вам важко відповісти, який саме у вас підхід, або якщо ви не впевнені, чи ваша компанія максимально клієнт-центрична.
Автор підготував серію коміксів, які допоможуть підприємцям легко зрозуміти, як працює маркетинг та як він допоможе розвитку та прибутку компанії.
У попередньому матеріалі я розповідав про два підходи до бізнесу: продукт-центричний та клієнт-центричний.

Якщо вам важко відповісти, який саме у вас підхід, або ви не впевнені, чи ваша компанія максимально клієнт-центрична, анкета нижче допоможе прояснити ситуацію:


Ключова різниця між продукт- та клієнт-центричними компаніями полягає у тому, що перші створюють та покращують продукти, а другі — способи вирішення проблем.
Якою б не була ваша компанія, пам’ятайте, що люди завжди переметнуться з кращого продукту на кращий спосіб вирішення проблем. Будь-якому клієнту (якщо копнути глибше) важливі не характеристики продукту та чим він відрізняється від конкурентів, а те, на скільки вдало буде вирішена його проблема.

«Розвивайте користувача, а не продукт. Не робіть кращі камери, робіть кращих фотографів» (Кеті Сіерра).
Отож клієнт-центричний підхід — це орієнтація на задоволення потреби споживачів, або, як називають маркетологи, цільової аудиторії. Що це за аудиторія та як знати, що саме вона — цільова, розкажу у наступному матеріалі.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.