Укрпошта запустила нову послугу

15 вересня 2017, 09:10
Укрпошта запустила в пілотному форматі послугу оплати доставки відправлення одержувачем

Про це повідомляла прес-служба компанії.

Також додалася можливість для відправника сплатити пересилку поштового переказу.

Укрпошта відзначає, що дані сервіси користуються великим попитом у тих, хто торгує на різних інтернет-майданчиках. Раніше через відсутність такого функціоналу велика кількість клієнтів обирала приватних операторів.

Відео дня

"Відтепер, у них є можливість користуватися послугами найближчого поштового відділення", - йдеться в повідомленні.

Під час тестування послуги Укрпошта співпрацюватиме з інтернет-магазинами, які підписали договір, а для реєстрації посилок використовують АРІ. Також можливість протестувати послугу отримають користувачі клієнтського особистого кабінету - досить лише зробити відповідну позначку при здійсненні відправки.

У разі відмови одержувача оплатити пересилку, відправлення повертається відправнику і він покриває витрати на доставку, забираючи відправлення.

Також в пілотному режимі буде здійснюватися послуга оплати відправником за пересилку поштового переказу. Це стане зручним у разі, коли продавці фіксують ціну на товар і хочуть, щоб їх одержувачі не несли ніяких додаткових витрат понад вказану ціни.

За результатами пілотного проекту послугу планують розширити на всіх відправників.

Нагадаємо, що раніше Укрпошта запустила чат-бот в одному з найпопулярніших месенджерів Telegram для пошуку і відстеження поштових відправлень за номером.

З лютого цього року Укрпошта почала інформувати клієнтів про надходження поштових відправлень і грошових переказів через мобільний додаток Viber.

Найближчим часом Укрпошта планує запустити чат-бот в Messenger від Facebook.

Показати ще новини
Радіо NV
X