Uber позбавиться частки у своєму китайському конкуренті через «непрозорий ринок»

15 грудня 2021, 15:22

Uber планує продати свою частку в китайському сервісі таксі Didi. СЕО компанії Дара Хосровшахі назвав ринок Китаю «непрозорим».

Компанія Uber має намір продати частки у нестратегічних активах, включаючи частку у китайському сервісі таксі Didi.

Про це заявив СЕО компанії Дара Хосровшахі, пославшись на непрозорість китайського ринку, повідомляє Reuters.

Відео дня

«Наша частка Didi, яку ми не вважаємо стратегічною. Вони конкурент, Китай досить складне середовище з дуже низькою прозорістю», — заявив Хосровшахі.

Водночас, він зазначив, що компанія не поспішала продавати акції Didi. "Такі ставки ми сподіваємося згодом грамотно монетизувати", - додав СЕО Uber.

Зазначається, що сервіс таксі Uber не працює у Китаї з 2016 року через цінову війну з Didi. Компанія передала Didi свій операційний бізнес у Китаї в обмін на частку 12,8%.

Крім частки в Didi американський сервіс таксі також має частки в інших конкуруючих компаніях. Зокрема це індійський сервіс доставки їжі Zomato, конкурент із Південно-Східної Азії Grab Holdings та виробник безпілотних авто Aurora Innovation.

Раніше китайський сервіс таксі Didi оголосив, що пройде процедуру делістингу з Нью-Йоркської фондової біржі лише через п'ять місяців після дебюту, і проведе лістинг у Гонконгу.

Як повідомлялося, Didi спровокувала невдоволення влади, провівши розміщення акцій у Нью-Йорку, попри вимоги регуляторів забезпечити безпеку даних перед IPO. Китайські регулятори в липні 2021 року розпочали численні розслідування щодо компанії.

Відхід Didi з фондового ринку США може викликати побоювання щодо потенційного масового відтоку китайських компаній на тлі розбіжностей Вашингтона та Пекіна. Високопосадовець китайського регулюючого органу заявив, що делістінги стануть перешкодою для відносин із США, водночас запропонувавши широку підтримку Гонконгу як альтернативному майданчику.

Раніше повідомлялося, що сервіс таксі Didi планує запуск в Україні та зареєстрував у ній свою торгову марку.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X