Китайський конкурент Uber зареєстрував торгову марку в Україні. Вийшло не з першої спроби
Китайський сервіс таксі DiDi, який планує запуск в Україні, зміг зареєструвати ТМ в Україні.
Компанія Беджінг Діді Інфініті Технолоджі Девелопмент Ко., Лтд. (Beijing DiDi Infinity Technology Development Co., Ltd.) отримала від Укрпатенту свідоцтво про реєстрацію товарного знаку DiDi.
На це звернуло увагу видання dev.ua.
Заявку на реєстрацію цієї ТМ було подано ще 30 червня 2020 року, проте свідоцтво компанія отримала лише 24 листопада.

Це не перша спроба китайської компанії зареєструвати ТМ в Україні. Вперше компанія подала таку заявку ще у березні 2020 року.
Згідно з інформацією бази даних Укрпатенту, китайська компанія планує працювати в Україні у таких класах діяльності:
- у сфері створення ПЗ (клас 09);
- у сфері «забезпечення пошуковими засобами для інтернету» (клас 42);
- у сегменті перевезень (клас 39).



Нагадаємо, що про плани виходу китайського сервісу таксі DiDi на український ринок повідомляли ще в лютому цього року. Влітку цього року ЗМІ написали про запуск сайту DiDi для України, проте пізніше у самій компанії заявили, що це не офіційні сайти перевізника.
При цьому наприкінці червня цього року сервіс онлайн-замовлення таксі Didi Global Inc. залучив понад $4 млрд під час IPO на Нью-Йоркській фондовій біржі. Напередодні IPO сервіс зіткнувся з антимонопольним розслідуванням китайської влади, а лише через кілька днів після виходу на біржу китайський регулятор зажадав видалити сервіс DiDi з місцевих магазинів додатків.
Як зазначали ЗМІ, дії китайських регуляторів щодо Didi можуть бути продовженням політики приборкання «платформних» компаній Китаю. За даними ЗМІ, у DiDi розглядали варіант провести делістинг з американської біржі, щоб заспокоїти владу Китаю.
У листопаді агентство Reuters писало, що сервіс таксі Didi готується врегулювати свій конфлікт із Пекіном та відновити повноцінну роботу програми до кінця року.