«Треба дивитися реалістично». Смілянський про плани обігнати Нову пошту за обсягами посилок
СЕО Укрпошти Ігор Смілянський вважає, що державна компанія зможе наздогнати Нову пошту за обсягами посилок в найближчі десять років.
На найближчі п’ять років державна Укрпошта не ставить перед собою завдання обігнати або навіть наздогнати Нову пошту за обсягами посилок. Про це в інтерв'ю Інтерфакс-Україна заявив СЕО компанії Ігор Смілянський.
«Треба реалістично дивитися на цифри і темпи зростання. Це конкурентний ринок, і нам на ньому складніше працювати, ніж приватникам. Можливо, в горизонті 10 років», — зазначив Смілянський.
Також він зазначив, що на цьому ринку немає офіційної статистики від слова «зовсім». Очільник Укрпошти зазначив, що одне і те ж відправлення в Укрпошті може доставлятися як рекомендований лист, а в Новій пошті - вже як посилка. При цьому, вартість цих послуг може відрізнятися удвічі.
«Ми доставляємо мільйони, десятки мільйонів „рекомендованих (замовних) листів“, під підпис, все як годиться. Чим це відрізняється від посилки? По факту — нічим, хіба що ціною. Продукт „Документ“ у конкурентів коштує близько 45 грн, наш „замовний“ лист коштує 17 грн, але, умовно кажучи, це все одне і те ж. При цьому у них це оформляється як посилка, а у нас як письмова кореспонденція», — зазначив Смілянський.
Також він додав, що порівняго з минулим роком Укрпошта виросла в сегменті посилок на 26−27%, при зростанні сегмента електронної комерції на 40%.
«Справа в тому, що серед клієнтів у нас є такі, яких я називаю „стара Укрпошта“, хоча ми їх теж цінуємо. Це, наприклад, „мейлінгові компанії“ — продаж за каталогами, листівки і стихійна реклама в інтернеті. Там дуже низька ціна за все, тому їм не на стільки важливо якість доставки, як ціна і доставка в будь-яку точку, навіть там, де немає зв’язку», — зазначив Смілянський.
СЕО Укрпошти прогнозує, що через 2−3 роки більшість таких компаній піде в стандартний онлайн.
«І тоді кожен зростання наших показників буде реально збільшувати наш прибуток, а не покривати падіння в будь-якому з просідаючих сегментів», — прогнозує Смілянський.
Нагадаємо, що днем раніше Укрпошта знайшла підрядника для будівництва нового сортувального центру під Києвом. Перемогла в тендері компанія Тетра-інвест була зареєстрована п’ять місяців тому.