У Чорнобильській зоні відчуження почали будувати залізницю
Про це йдеться в повідомленні Укрбуду.
«Додаткова гілка з'єднає будівельний майданчик Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива (ЦСВЯП) і існуючу лінію Вільча-Янів залізниці Овруч-Чернігів», — відзначають в компанії.
Фахівцям компанії належить побудувати залізничну колію протяжністю близько шести кілометрів, а також з'єднати його з існуючою магістраллю в районі кинутої станції Шепеличі.
Крім того, з обох боків залізниці розташуються однополосні автомобільні шляхи довжиною 2,1 і 3,1 км
Завершення робіт заплановано на квітень 2018 року.
Нагадаємо, що в жовтні 2016 року компанія Укренергомонтаж завершила будівництво контуру, що огороджує на Чорнобильську атомну електростанцію.
12 жовтня 2016 року Кабмін виділив земельні ділянки загальною площею 45,2 га в зоні відчуження під будівництво ЦСВЯП.
Нагадаємо, що раніше Державне підприємство Енергоатом уклало контракт з ПРАТ Укренергомонтаж, що входять в державну будівельну корпорацію Укрбуд, на будівництво залізниці в Чорнобильській зоні відчуження.
ПРАТ Укренергомонтаж (раніше — ЗАТ Укренергомонтаж) створено в 2000 році. Займається будівництвом і реконструкцією проектів у сфері поводження з радіоактивними відходами, атомної і теплової енергетики, промисловості. Згідно з даними Єдиного держреєстру на 27 лютого 2017 року кінцевим бенефіціаром ПРАТ Укренергомонтаж є Артем Лєсков.