Сюрприз для Омеляна. Маск розповів, що й не збирався всерйоз будувати гіперлуп

11 серпня 2022, 11:47
Ілон Маск (Фото:REUTERS)

Ілон Маск (Фото:REUTERS)

СЕО виробника електрокарів Tesla Ілон Маск зізнавався своєму біографу, що затіяв проєкт Hyperloop, щоб змусити владу штату Каліфорнія відмовитися від будівництва швидкісної залізниці.

СЕО виробника електрокарів Tesla Ілон Маск не збирався втілювати в життя проєкт надшвидкісного поїзда Hyperloop.

Про це йдеться у статті Times.

Як пише видання, мільярдер зізнавався своєму біографу Ешлі Венс, що проєкт Hyperloop був спрямований на те, щоб змусити владу штату Каліфорнія скасувати плани щодо будівництва високошвидкісної залізниці.

Відео дня

Також Маск називав громадський транспорт «скалкою у дупі». Він зазначав, що у громадському транспорті повно незнайомців, «зокрема можливі серійні вбивці».

«Boring Company мала вирішувати проблеми із заторами, а не бути атракціоном у Лас-Вегасі, як зараз», — йдеться в тексті Times.

Наприкінці лютого 2018 року тодішній міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що у Дніпрі планується будівництво тестового майданчика для впровадження в Україні надшвидкісного сполучення типу Hyperloop.

Про це він розповів після підписання меморандуму щодо створення Центру транспортних інновацій HypeUA. Глава Укроборонпрому Павло Букін попередньо оцінив його вартість у $3 млрд.

Керівник проєкту Олександр Озеран зазначив, що 1 км Hyperloop буде коштувати $11−17 млн, а довжина тестового майданчика становитиме 0,5 км.

У червні 2018 року Мінінфраструктури України та Нyperloop Transportation Technologies підписали меморандум про взаєморозуміння та співпрацю у роботі над проєктом Нyperloop.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X