Інтелектуальну власність Sports Illustrated продали за $110 мільйонів

28 травня 2019, 15:04

Американська медіакорпорація Meredith Corporation продала інтелектуальну власність бренду Sports Illustrated за $110 мільйонів компанії Authentic Brands Group (ABG).

Прес-реліз опублікований на сайті Meredith Corporation.

"ABG бере на себе функції маркетингу, розвитку бізнесу та ліцензування інтелектуальної власності та бренду Sports Illustrated, в той час як друкований журнал і сайт si.com збережуть редакційну незалежність і продовжать працювати під керівництвом Meredith, головного редактора Кріса Стоуна і видавця Денні Лі", - йдеться в повідомленні.

Відео дня

ABG купила торгові марки Sports Illustrated, Sports Illustrated Kids, Sportsperson of the Year, Sports Illustrated Swimsuit, SI і SI TV. Група також отримала права на понад 2 млн фотографій з архіву Sports Illustrated. Meredith буде платити ABG ліцензійний збір за право продовжувати друкувати журнал і вести сайт si.com. Це право у корпорації залишиться як мінімум на протязі двох років.

Засновник і виконавчий директор ABG Джеймі Солтер зазначив, що Sports Illustrated є "одним з найбільш знакових брендів серед спортивних ЗМІ" з величезними можливостями для росту.

Нагадаємо, Meredith придбала Sports Illustrated в січні 2018 року в рамках покупки Time Inc. Незабаром після цього корпорація почала продавати частину бізнесу, зокрема новинні і спортивні бренди. У 2018-му її доходи від продажу низки активів склали близько $ 300 млн. В 2019-му фіскальному році Meredith продала видання Time і Fortune, а також бренд Sports Illustrated за $ 400 млн.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X