НБУ створює спецпідрозділ для захисту прав споживачів фінпослуг
Національний банк України створює спеціальний підрозділ, який буде займатися захистом прав споживачів фінансових послуг.
Про це повідомив глава НБУ Яків Смолій на відкритті Форуму з фінансової інклюзії в Києві. Текст його виступу опублікований на сайті Нацбанку.
«Своїм першочерговим завданням ми бачимо посилення захисту споживачів фінансових послуг. Скажу чесно: ми у Національному банку дуже сподівались, що в Україні запрацює реальна система захисту, закріплена на законодавчому рівні. Але парламент вирішив інакше. Однак це не привід залишати людей сам на сам з їхніми проблемами з банками та небанківськими фінустановами. Сьогодні з великим задоволенням повідомляю: Національний банк бере на себе відповідальність за захист прав споживачів фінансових послуг та створює спеціальний підрозділ, що буде опікуватися цими питаннями», — зазначив він.
За словами Смолія, перш за все це дозволить врегулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги. Він додав, що Нацбанк, як і раніше, буде розглядати скарги людей, але тепер ця робота буде системною.
«Ланцюжок „скарга-реакція-зміни у нормативних актах“ стане коротшим та ефективнішим. Це дозволить зменшити кількість непорозумінь між фінустановами та їхніми клієнтами, покращити інформованість останніх та привчити фінансовий ринок реагувати на питання і зауваження клієнтів», — заявив він.