Twitter закриває куплений ним сервіс, який допомагає сайтам заробляти на відключенні реклами

6 жовтня 2021, 10:33

Сервіс Scroll, який відключає рекламу на сайтах ЗМІ за $5 і перераховує частину коштів за підписку виданням, оголосив про припинення роботи. У травні про його придбання оголосив Twitter.

Twitter закриває куплений ним сервіс Scroll, який відключає рекламу на сайтах ЗМІ і допомагає медіа на цьому заробляти. Про це пише The Verge з посиланням на лист сервісу користувачам.

Відео дня

Scroll перестане працювати як незалежний сервіс приблизно через 30 днів. Замість цього він буде інтегрований у преміальну підписку Twitter Blue під назвою «Статті без реклами».

У нинішньому вигляді підписка на Scroll коштує $5 в місяць. У неї входять видання The Atlantic, BuzzFeed News, G / O Media, USA Today та Vox Media і The Verge.

Як зазначає видання, після придбання сервісу компанією Twitter, він перестав підключати нових передплатників. Наразі преміальна підписка Twitter Blue пропонує користувачам ряд бонусних функцій, серед яких: скасування відправки твіти, папка закладок для угруповання і збереження твітів, а також режим читання, який перетворить довгі треди в єдине повідомлення.

Також сервіс дозволяє додавати деякі косметичні зміни, включаючи колірні теми і призначені для користувача значки додатків. Однак, додавання сервісу Scroll без реклами стане однією з найважливіших функцій, які з’являться в Twitter Blue, припускають в The Verge.

Поки компанії не пояснили, як саме Scroll буде працювати після інтеграції в Twitter Blue і чи отримають передплатники сервісу доступ до преміальної підписці на Twitter. Також компанії не розповіли, чи залишиться колишньою ціна на сервіс відключення реклами в ЗМІ.

Нагадаємо, що Twitter оголосив про придбання Scroll в травні цього року. Тоді ЗМІ повідомляли, що соцмережа забере собі всю команду сервісу з 13 осіб.

Сервіс Scroll запустився в січні минулого року. Він дозволяє користувачам отримувати доступ до сайтів окремих ЗМІ без реклами за абонплату в $5 в місяць. При цьому медіа отримують частину суми, які користувачі платять за підписку на Scroll. З кожної підписки сервіс залишав собі $1,5, а решту суми ділив між виданнями.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X