У США запустився сервіс, який допомагає медіа заробляти на відключенні реклами

30 січня 2020, 11:41

Засновник Scroll вважає, що його сервіс допоможе медіа заробляти більше, ніж показ реклами.

У США запустився сервіс Scroll, який допомагає медіа заробляти, відключаючи рекламу на їх сайтах, пише The Verge.

За абонплату $5 в місяць (перші півроку — $ 2,5) користувачі отримують доступ до сайтів окремих ЗМІ без реклами. При цьому медіа отримують частину суми, які користувачі платять за підписку на Scroll.

Відео дня

Сервіс залишає собі фіксовані $ 1,5 з кожної підписки. Решту суми він розподіляє між виданнями пропорційно часу, який користувач провів на їх сайтах.

Серед 300 видань, які співпрацюють зі Scroll — Business Insider, Vox Media, BuzzFeed, Kotaku, Gizmodo і інші.

Зазначається, що сервіс не відключає партнерські посилання, не дає доступ до платних матеріалів і залишає робочими частину аналітичних інструментів. У більшості випадків, Scroll не вимагає від користувача встановлення додаткових розширень, а встановлює в браузері cookie-файл, який визначається у медіапартнерів. Користувачам доступні десктопна і мобільна версії сервісу.

Засновник сервісу Тоні Хейл впевнений, що таким чином медіа зможуть заробити більше, ніж показуючи користувачам рекламу. За його словами, з користувача Scroll медіа зможуть заробляти $ 0,016 замість $ 0,011 при показі йому реклами.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X