Рекламні доходи Twitter у Європі впали попри сезон розпродажів

30 листопада 2022, 11:45
Twitter зіткнувся з падінням рекламних доходів (Фото:REUTERS/Dado Ruvic/Illustration)

Twitter зіткнувся з падінням рекламних доходів (Фото:REUTERS/Dado Ruvic/Illustration)

Доходи від реклами у Twitter впали на 15% рік до року в Європі, на Близькому Сході та в Африці.

Доходи від реклами Twitter у Європі, на Близькому Сході та в Африці (EMEA) знизилися на 15% порівняно з минулим роком, а щотижневі замовлення реклами впали на 49%.

Про це пише Platformer з посиланням на аналітика з доходів Twitter у Європі.

Відео дня

«Ми спостерігаємо значне зниження кількості замовлень», — зазначив співрозмовник видання.

Як пише видання, аналітики виявили, що дохід у розмірі $15,7 млн ​​у регіоні EMEA вже перебуває під загрозою. Це включно з $12 млн очікуваними збитками у Британії - найбільшому ринку компанії у регіоні.

Збитки припадають на критичний період для Twitter, який розраховує на злиття Чорної п’ятниці, Кіберпонеділка і чемпіонату світу з футболу, що триває, для зростання квартального доходу.

" Це катастрофа", — зазначив один з колишніх керівників компанії.

Водночас масштаби загальних втрат на найбільшому ринку Twitter — у США — виданню дізнатися не вдалося.

За даними видання, станом на 22 листопада бренди, пов’язані з WPP Group, однією з найбільших у світі рекламних компаній, призупинили активні кампанії у країнах Європи, Близького Сходу та Африки, Японії та Південної Кореї на загальну суму $1,16 млн.

У той же день у США та Канаді бренди WPP призупинили активні кампанії на загальну суму близько $560 000. За словами співрозмовників видання на ринку, американські бренди швидше відреагували на невдалий запуск Twitter Blue, призупинивши багато компаній до 22 листопада.

Багато рекламодавців використовують Twitter для просування конкретних кампаній, що ускладнює прогнозування довгострокових наслідків цьогорічної паузи для рекламодавців.

Якщо Twitter стабілізується і у рекламодавців з’являться нові кампанії, які вони хочуть запустити там, нинішня криза може скінчитися.

Також зазначається, що компанія відклала повторний запуск підписки Twitter Blue за $8, щоб уникнути оплати комісії Apple, яка становить 15−30%. Компанія не планує пропонувати Blue як купівлю у додатку, коли ця функція буде перезапущена.

Компанія не планує пропонувати Blue як купівлю у додатку, коли ця функція буде перезапущена.

Нещодавно Twitter відмовився від боротьби з дезінформацією про COVID-19. Великий збір правил, спрямованих на заборону дезінформації про вірус та вакцини проти нього, був розроблений компанією в 2020 році.

Раніше Маск поскаржився, що Apple майже відмовився від реклами у Twitter і може видалити соцмережу з AppStore.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X