Великі бренди відмовилися реклами у Twitter через політику Маска — FT

27 листопада 2022, 02:43
Ілон Маск (Фото:NTB/Carina Johansen via REUTERS/File Photo)

Ілон Маск (Фото:NTB/Carina Johansen via REUTERS/File Photo)

Майже всі великі світові бренди тимчасово відмовилися від розміщення реклами у Twitter. Це пов’язано з підходом Ілона Маска до управління компанією.

Про це повідомляє Financial Times.

Компанії поскаржилися на «вибірковий підхід Маска у контролі за контентом» та рішення про звільнення рекламників.

Як повідомили у галузі, після масових звільнень у Twitter в агентств не залишилося контактів із компанією Маска і вони майже не отримують від неї повідомлення. Інші поскаржилися, що рекламні системи погано працюють.

Відео дня

За словами одного із представників галузі, Маск спробував зателефонувати керівникам деяких брендів, щоб відчитати їх. В результаті інші вирішили скоротити свої витрати до мінімуму, щоб уникнути погіршення відносин з Маском.

За інформацією Media Matters, 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити витрати з того часу, як соцмережа очолив Маск. Уточнюється, що на ці 50 рекламодавців припадало 317 млн доларів із 5 млрд доларів доходу Twitter у 2021 році.

Показати ще новини
Радіо NV
X