Анонс від Дурова. Telegram почав тестувати рекламу на платформі

27 жовтня 2021, 11:18

Платформа Telegram запустить рекламні повідомлення в каналах із понад 1000 підписників. Обіцяють не відстежувати користувачів та ділитися із творцями контенту.

Засновник месенджера Telegram Павло Дуров анонсував появи на платформі офіційних рекламних повідомлень. Про це він повідомив у своєму каналі у Telegram.

За словами засновника Telegram, платформа не показуватиме рекламних повідомлень у списку чатів, особистих розмовах чи групах. Він запевнив, що реклама торкнеться лише великих каналів, у яких вже і так є подібні повідомлення та підтримка яких призводить до найбільших витрат з боку Telegram.

Відео дня

Як уточнюється в повідомленні платформи, йдеться про канали з 1000 і більше передплатників.

Також Дуров запевнив, що платформа не використовуватиме особисті дані для показу рекламних повідомлень. При цьому вміст рекламних повідомлень залежатиме лише від тематики каналів, де вони виводяться.

Зазначається, що рекламодавці зможуть вибрати мову та приблизну тематику каналів, де відображатиметься їхня реклама. Також можна вибрати певні канали, на яких відображатиметься певна реклама, або додати певні канали, де вона не відображатиметься.

Крім того, в офіційних рекламних повідомленнях Telegram будуть допускатися лише короткі тексти без зовнішніх посилань чи фотографій.

"Дохід від таких рекламних оголошень дозволить Telegram далі надавати користувачам безкоштовний і необмежений сервіс", - зазначив засновник платформи.

Рекламні повідомлення зараз перебувають у тестовому режимі, зазначили в Telegram. Компанія планує за рахунок їх покрити свої основні витрати, після чого обіцяє ділитися доходом з авторами каналів.

Нагадаємо, що у грудні минулого року засновник Telegram Павло Дуров анонсував появу в месенджері нових платних функцій для бізнес-користувачів , власну рекламну платформу та платні стікери.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X