Угода під час війни. Міжнародна мережа маркетингових компаній купила українську PEP Group

14 липня, 14:42
Stagwell купила українську продакшен компанію PEP Group (Фото:Firmbee.com\Unsplash)

Stagwell купила українську продакшен компанію PEP Group (Фото:Firmbee.com\Unsplash)

Міжнародна Stagwell купила українську компанію PEP Group, яка займається виробництвом та адаптацією контенту.

Міжнародна мережа маркетингових компаній Stagwell оголосила про придбання української продакшн компанії зі створення та адаптації контенту PEP Group.

Про це йдеться у повідомленні компанії.

Відео дня

PEP Group приєднається до лінгвістичного контент-агентства Stagwell — Locaria.

Головний офіс PEP Group був і залишається в Києві. Дуже важливо, що інтерес західних інвесторів до українських компаній зберігається, незважаючи на поточну ситуацію", — зазначив засновник PEP Group Михайло Піменов.

Заснована в Україні PEP Group вже 12 років виробляє та адаптує рекламний контент для провідних міжнародних брендів: Kimberly-Clark, Colgate-Palmolive та Church & Dwight.

У Locaria наголосили, що придбання PEP Group ще більше розширить спектр послуг компанії. Засновник PEP Group Михайло Піменов залишиться у Locaria у ролі виконавчого віцепрезидента з креативного контенту.

Locaria — це міжнародне лінгвістичне контент-агентство, яке пропонує свої послуги командам маркетингу та е-комерції міжнародних брендів, медіа-агентств і креативних продакшенів.

Stagwell — мережа компаній, мета якої - трансформація маркетингової промисловості. У компанії працюють понад 12 000 наших спеціалістів у 34+ країнах.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X