Vodafone TV потрапив на телеекрани

0 коментувати
Vodafone TV охопило всі екрани - окрім кіно - які тільки доступні споживачам

Vodafone TV охопило всі екрани - окрім кіно - які тільки доступні споживачам

Спільно з компанією найбагатшого українського підприємця Ріната Ахметова стільниковий оператор поширив послугу мобільного телебачення не екрани телевізорів і компьютерів

Vodafone TV, послуга інтерактивного телебачення, стала доступною для власників сучасних телевізорів виробництва Samsung і LG з підтримкою Smart TV. Раніше стільниковий оператор запустив цей сервіс для мобільних пристроїв, які працюють під управлінням операційних систем (ОС) Android і iOS. Веб-версію послуги можна підключити на будь-якому компьютері чи ноутбуці з ОС Windows.

Партнером Vodafone TV для виходу на телеекрани стала компанія Діджитал Скрінз (бренд oll.tv), яка входить у Медіа Групу Україна (МГУ) Ріната Ахметова. Оператор не тарифікує мобільний трафік, запропонувавши передплату пакетів. Пакет Ефір із 40 каналами телебачення коштує 21 грн. на місяць, Кіно Плюс – 11 грн./тиждень. Клієнти можуть також вибрати Футбол, Спорт Плюс, Пізнавальний, Дитячий, Музичний.

З одного акаунту, яким може виступити мобільний номер Vodafone, послугою можна користуватися на трьох пристроях одночасно. Android-додаток Vodafone TV оператор за замовченням встановив на свої брендовані смартфони, які представив учора.

Директор з розвитку бізнесу МГУ Олексій Куракін розповів, що Vodafone послугу телебачення запустив ще 10 місяців тому лише для смартфонів і планшетів. Станом на сьогодні перегляд телебачення на великих екранах значно випереджає мобільне ТБ. Тож розширення послуги за рахунок Smart TV – цілком логічний і виправданий крок, переконаний Куракін.

Він зазначив, що у більшості європейських операторів телебачення "псевдомультиекранне", на відміну від українського аналога. За кордоном існує жорсткий розподіл – кабель і супутник для домашнього ТБ, а 3G/LTE – для мобільного. І на ці різновиди компанії встановлюють різні тарифи. Vodafone TV – це єдиний продукт з єдиними тарифами для всіх пристроїв, підкреслив директор з розвитку бізнесу МГУ.

Керівник ще одного ОТТ-оператора (Over the Top), Аркадій Канюка з Divan.TV, зазначив, що модель споживання телепродукту останнім часом сильно змінилася. Тож вихід Vodafone TV цілком відповідає вимогам часу. Він розділив аудиторію на три частини. Перша – це ті, які залишаються прихильниками традиційного лінійного телебачення. Вони терпляче сприймають 20-хвилинні рекламні блоки та біжать додому, щоби встигнути на початок улюбленої передачі. Друга гордо заявляє, що не дивиться телевізор, але тим не менше споживає відео на YouTube, у Facebook і піратських сайтах. Нарешті, третя категорія – поки що найменш численна – вже переконалася в перевагах інтерактивного ТБ. Такі глядачі із задоволенням користуються можливістю промотати рекламу, відкладеним переглядом і інтелектуальним підкажчиком, який формує персоналізований список телеканалів на основі уподобань конкретного клієнта.

Поки що співвідношення першої категорії до третьої за числом глядачів, на думку Канюки, складає 95/5. На його думку, років через п’ять ситуація може змінитися на цілком протилежну.

З ним погодилися колеги з Megogo, які вважають, що подібна співпраця розвиває ринок і сприяє збільшенню числа користувачів інтерактивного телебачення. Vodafone міг би зробити ще більше для розвитку галузі відеоконтенту, якби запропонував самостійні інноваційні рішення для різних платформ, відзначили в Megogo.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: