Vodafone укріпить бренд смартфонами

7 листопада 2016, 20:24
Виходом на ринок мобільних телефонів із власною назвою оператор розраховує "підстрелити" кількох маркетингових "зайців"

У 500 фірмових магазинах Vodafone від сьогодні розпочалися продажі брендованих смартфонів. Про це сьогодні повідомила генеральний директор компанії МТС Україна (Vodafone) Ольга Устинова.

Відео дня

На цей крок українського оператора надихнули успіхи зарубіжних колег. За останні 10 років у 35 країнах присутності Vodafone було продано 85 млн брендованих смартфонів. За словами начальника департаменту розвитку та управління продуктами Vodafone Олександра Асланяна, в минулому році цей показник сягнув 7 млн. Моделі початкового рівня – вартістю до 2500 грн. – зайняли 30%.

У лінійці Smart до недорогих телефонів належать дві моделі – Mini та Grand – вартістю 1199 грн. і 1799 грн. відповідно. Ultra за 4999 грн. призначена, за словами представників компанії, для користувачів, які хочуть отримати хороший функціонал, не переплачуючи за бренд.

"При виборі смартфону ціна залишається головним критерієм і, на жаль, головною перепоною", - зазначив Асланян. Тому оператор запропонував покупцям розстрочку на Mini та Grand. Перший внесок за які складе 299 грн. або 499 грн. В залежності від тарифу (Red S+ і Red M+) щомісячний платіж упродовж року– 159 і 199 грн. (Mini) або 199 і 239 грн. (Grand).

Найдорожча модель Ultra, за словами Асланяна, змагатиметься за гаманці покупців із корейськими моделями Samsung і LG, які в середньому на 1-1,5 тис. грн. дорожчі. Зараз Vodafone випробовує в своїй мережі преміум-смартфон, вартість якого на західних ринках коливається в межах 400 євро. Однак оператор поки що не розкривав технічні характеристики очікуваної новинки, зазначивши, що його ціна в України складе приблизно 9 тис. грн. Раз у рік компанія має намір оновлювати модельний ряд. Начальник департаменту розвитку та управління продуктами Vodafone розповів, що гарантійну підтримку впродовж 24 місяців забезпечуватиме компанія Гратіс

Ольга Устинова нагадала, що МТС Україна вже пробувала продавати брендовані телефони. В 2011 році компанія вивела на ринок модель початкового рівня з базовими функціями. Тоді без 3G-покриття про якісь повноцінні послуги з мобільної передачі даних не варто було й думати, зазначила вона. Однак отриманий досвід вона назвала успішним, оскільки 90% цих пристроїв залишилося в мережі. Не в останню чергу це відбулося через те, що телефони "залочені" і їх можна використовувати лише в мережі українського Vodafone. Одне з поінформованих джерел повідомило НВ Бізнес, що п’ять років тому МТС Україна розпродала лише близько 10 тис. брендованих телефонів.

Конкуренти стримано сприйняли вихід Vodafone на український ринок смартфонів. "Ідея не нова, у попередні роки ніяких особливих успіхів ніхто не досягнув – конкуренція дуже велика", - прокоментував директор з маркетингу Київстару Святослав Горбань. Він скептично поставився до перспектив Vodafone завоювати якусь значну частку ринку в сегменті мобільних пристроїв. За його словами, поки середньомісячний дохід від одного абонента (ARPU) на ринку складає $2, а не $30, про великі продажі субсидованих смартфонів говорити не варто.

За даними Київстару, за третю чверть цього року в його монобрендовій мережі було продано понад 26 тис. смартфонів, що на 9% перевищило подібний минулорічний показник. Горбань розповів, що у Київстара вже був невдалий досвід кілька років тому, тому від практики продажу брендованих телефонів компанія відмовилася. Він наголосив, що оператор не позбавляє покупців вибору, пропонуючи "залочені" пристрої. Натомість Київстар намагається зацікавити своїх клієнтів передплаченими пакетами послуг, куди можуть входити певні знижки на роумінг, потокове відео або безвідсотковий кредит.

Про SIM-Lock як стримуючий фактор НВ Бізнес розповів один із учасників ринку, який побажав залишитися неназваним. Різниця в 100 грн. між заблокованим смартфоном, який може працювати тільки в мережі одного оператора, та подібною за ціною моделлю іншого виробника – недостатня знижка за обмеження у виборі, вважає він.

Інший спостерігач ринку зазначив, що успіх брендованих смартфонів Vodafone відчутно залежатиме від рекламної та цінової політики. "Бренд Vodafone може дуже допомагати при просуванні власних телефонів", - зазначив він. За його словами, нові моделі дуже швидко застарівають, тому не рідше, ніж раз у пів року потрібно оновлювати лінійку або зменшувати ціну. Можливий і комбінований спосіб, зазначив він і навів приклад Apple, яка при виході нової моделі знижує ціну на попередній флагман.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X