Вантажі попливли в Миколаїв. Миколаївський порт переробив рекордний обсяг вантажів

26 грудня 2016, 14:00
За січень-листопад 2016 року Миколаївський порт переробив рекордні 20,2 млн тонн вантажів

Цей показник виявився на 200 тис. тонн більше, ніж роком раніше, пише Укрінформ.

“Побитий власний рекорд за всю історію існування. Так як найбільший показник в 20 млн тонн був досягнутий в 2015 році", - повідомила прес-секретар Миколаївського морського порту Неля Куц.

Відео дня

Миколаївський порт входить в п'ятірку найбільших портів України, зазначає начальник прес-служби Адміністрації морських портів України Ігор Казакуца. За його словами, рекорд в цьому році вдалося встановити завдяки введенню в експлуатацію зернового терміналу Cofco Agri і олійно-екстракційного заводу з перевантажувальним комплексом компанії Bunge. "Це один з небагатьох портів, який демонструє зростання перевалки на тлі зниження інших", - пояснює він.

У Миколаївському порту працюють в основному тільки приватні портові оператори, які відкривають термінали та нарощують обсяги. "Тому вони гнучко поводяться на ринку, що і приносить свої результати", - пояснює Казакуца. З ним погоджується шеф-редактор сайту ports.com.ua Ігор Гошовський і додає, що показники порту насправді є сумарним результатом роботи цілого ряду приватних портових терміналів (Нібулон, Ніка-Тера, Нікмет-Термінал та інші).

У результаті держава не займається стивідорною діяльністю на одному причалі. Як результат - він вийшов на перше місце в країні по перевалці зернових. У порту також перевалюється 42% сукупного обсягу експорту рослинної олії. Так як експорт цих видів вантажів динамічно зростає, зростають і показники роботи порту.

За даними портових операторів, за 11 місяців 2016 року всього перевалено 2,2 млн тонн наливного вантажу, 14,9 млн тонн суховантажних сипучих і 3,1 млн тонн тарно-штучних.

Втім, в порту вже майже не залишилося місця для реалізації великих інвестиційних проектів. Гострою проблемою залишається, що стримує розвиток порту розширення автомобільних доріг і під'їзних залізничних шляхів.

Наступного року переробка вантажів Миколаївського порту буде прямо залежати від загального стану економіки, відзначає Казакуца. Але, так як порт експортний, то можна буде очікувати зростання перевалки зернових та наливних вантажів. Інші вантажі в 2017 році або залишаться на тому ж рівні або (як транзит) трохи ще просядуть. "Тому у випадку, якщо Укрзалізниця не зірве перевезення, то можна очікувати в 2017 році аналогічні результати перевалки або на кілька відсотків більше", - прогнозує Гошовський.

Показати ще новини
Радіо НВ
X