Групові перевезення, лист очікування. Укрзалізниця розповіла про нові онлайн-послуги
Укрзалізниця планує значно розширити функціонал онлайн-сервісів, повідомляє її прес-служба.
У пасажирів вже в цьому році з'явиться можливість замовити і оплатити послуги, які раніше не були доступні для оформлення через інтернет, розповів глава компанії Євген Кравцов.
За його словами, серед послуг, які можна буде оформити онлайн, - замовлення на групові перевезення, вагона з місцями для людей з інвалідністю, замовлення перевезення авто в вагоні-автомобілевозі. Планується також введення послуги "лист очікування", коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажу необхідних йому проїзних документів.
"З’являться також онлайн-новації і для клієнтів із сектора вантажних перевезень. Укрзалізниця планує, зокрема, провести суттєвий реінжиніринг процесу планування вантажних перевезень, що дозволить перейти від традиційної системи місячного планування до системи управління замовленнями на період фрахтового року", - розповіли в компанії.
За словами Кравцова, завдяки цьому клієнти зможуть самостійно управляти замовленнями і нести відповідальність, в тому числі фінансову.
"Окрім цього, у планах компанії — розширити спектр додаткових послуг, які надаються клієнтам для організації вантажних перевезень. Зокрема, з’явиться можливість замовити тягу або "нитки графіку", - додав він.
В Укрзалізниці підкреслили, що онлайн-сервіс компанії з продажу проїзних документів користується попитом серед пасажирів. Так, в 2018 році близько 50% від загальної кількості проданих квитків пасажири замовили через інтернет.