Вийшли на ринок США. Українська мережа напівфабрикатів відкрила магазин у Філадельфії
Українська мережа магазинів напівфабрикатів Галя Балувана відкрила перший магазин у Філадельфії (США) під брендом MultiCook. Про це повідомила Українська рада торгових центрів (УРТЦ).
«Друзі, ми із задоволенням оголошуємо, що ми відкрили магазин у США. Ви так довго чекали і тепер ваші улюблені українські продукти доступні в США», — наголосив співзасновник мережі Володимир Матвійчук.
Франшиза МultiСook має понад 100 партнерів у 25 країнах, найактивніше розвивається в Польщі.
Раніше повідомлялося, що Галя Балувана у 2023 році планувала розширення франчайзингової мережі MultiCook до 300 магазинів у Європі. Вартість франшизи становить EUR4 тис., мінімальна інвестиція в магазин — від EUR35 тис.
Мережа магазинів Галя Балувана заснована 2019 року в Луцьку, де на сьогодні відкрито 14 торгових точок бренду. У всій Україні налічується близько 700 франчайзингових магазинів мережі.
За даними Opendatabot, власниками ТОВ Готуємо по-домашньому (Луцьк), що розвиває мережу, зазначені Володимир Матвійчук та Олександр Теліга. Згідно з фінзвітністю підприємства за 2022 рік, його чистий прибуток за рік зріс у 3,5 раза і становив 14,9 млн грн.
- Шанс вийти на міжнародний ринок. Компанія Біосфера купила торговельну марку Alufix та завод у Румунії
- «Зроблено в Україні». Багінський, Шнайдер, Фролов і Пеліпас розповіли New York Times про життя та роботу під час великої війни
- Похід за грошима й славою. Які українські бренди відомі на Заході і як їм вдалося там закріпитись
Раніше повідомлялося, що за оцінкою MPP Consulting до переліку 50 найдорожчих брендів потрапили одразу три мережі автозаправних комплексів і три банки. Також присутні три фармкомпанії та стільки ж брендів горілки.
До першої п’ятірки фінального переліку за вартістю торговельної марки увійшли крім НП національна мережа супермаркетів АТБ, а також державний ПриватБанк, онлайн-ритейлер Rozetka та автозаправні комплекси ОККО.
Серед інших найдорожчих фігурантів списку — бренди кондитерської корпорації Roshen і телеком-оператора Київстар, Наша ряба від великого виробника курятини агрохолдингу МХП, а також олія Олейна і горілка Хортиця. Загалом у добірці кожен п’ятий — ритейлер, причому серед них є як традиційні мережі, так і онлайн-майданчики.
В беззаперечних лідерах — продукти харчування: відповідні бренди посідають 15 позицій. Вони репрезентують кондитерську та м’ясопереробну галузі, а також виробництво молочних продуктів і соків. Чотири торговельні марки належать виробникам соняшникової олії.