Шанс вийти на міжнародний ринок. Компанія Біосфера купила торговельну марку Alufix та завод у Румунії
Виробник товарів для дому, корпорація Біосфера, завершує угоду з придбання австрійської торговельної марки Alufix. Компанія також купує один із заводів Alufix та чотири торговельних представництва у європейських країнах.
Про це повідомляє Forbes з посиланням на співвласника Біосфери Андрія Здесенка.
Завод, який купує Біосфера, розміщений у Румунії, у місті Фегераш. Виробництво займає площу 5000 кв. м, на яких розташовані лінії з випуску фольги та харчової плівки.
Для фінасування угоди Біосфера залучила кредит у європейському банку — назва банку та сума кредиту невідома.
За словами Здесенка, це придбання — шанс для Біосфери вийти на міжнародний ринок як повноцінному гравцеві, а не виробнику власних торговельних марок для супермаркетів.
Вихід на іноземний ринок як ніколи актуальний — продажі всередині країни впали, каже Здесенко. Збут підгузків, які випускає Біосфера, обвалився в кілька разів через те, що з України виїхало багато матерів із дітьми.
У випуску продукції Alufix буде задіяно й українські підприємства. Дешевше, ніж у ЄС, виробництво вплине на конкурентоздатність марки. Першу партію продуктів Alufix Біосфера в Україні вже виробила.
«Ми розраховуємо, що за рахунок нашого масштабу, ефекту трьох заводів в Україні та нижчої собівартості ми зможемо дати нижчі ціни, ніж конкуренти», — каже Здесенко.
Alufix виробляє фольгу та сміттєві пакети для домогосподарств та HoReCa. Крім цього, компанія випускає супутні товари для кухні. Зокрема алюмінієві контейнери та аксесуари для гриля. У березні 2022 року компанія постраждала від невдалої реструктуризації бізнесу та пандемії. Майже весь готельний, гастрономічний і ресторанний бізнес — сегмент ринку, який є особливо важливим для Alufix, — зіткнувся з масовими обмеженнями.
Раніше повідомлялося, що Біосфера планує запустити виробництво за кордоном.