Україна не буде переходити на євроколію, її побудують паралельно існуючим шляхам - Омелян

11 травня 2019, 18:01

В Україні планують побудувати євроколію Львів-Київ-Одеса

Україна збереже діючі стандарти залізничного полотна (ширина колії 1520 мм) і не буде перешивати залізниці під євроколію (1435мм). Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян в інтерв'ю Інтерфакс-Україна.

Відео дня

"Ми збережемо існуючі стандарти. У випадку євроколії ми плануємо реалізувати її на напрямку Львів-Київ-Одеса. Потім є плани розширити на Дніпро і Харків, може, ще пару міст", - заявив він.

За словами Омеляна, міністерство в роботі з модернізації залізничних колій робить головний акцент саме на проекті євроколії Львів-Київ-Одеса.

"У цьому році ми приступаємо до розробки ТЕО спільно з ЄС. Цей проект буде орієнтований на вартість десь 10 млрд грн. Але потрібно розуміти, що альтернативи у нас немає", - сказав міністр.

Він додав, що розширення мережі залізниць може бути здійснено тільки за рахунок закупівлі нового рухомого складу - поїздів Hyundai або схожої категорії.

"Запуск повноцінного виробництва швидкісних поїздів на Крюківському заводі можливий, але це мільярди і мільярди інвестицій, яких немає", - додав він.

Раніше повідомлялося, що в 2019 році Укрзалізниця не викупить всі вагони та поїзди для пасажирських перевезень, які замовила у Крюківського вагонобудівного заводу.

Показати ще новини
Радіо НВ
X