Uber почне продавати рекламу в своїх сервісах

7 листопада 2019, 19:51

Компанія Uber почне продавати рекламу ресторанів всередині свого додатку для доставлення їжі Uber Eats.

Про це повідомляє TechCrunch.

Представник компанії підтвердив цю інформацію журналістам.

«Існує безліч варіантів співпраці з ресторанами. Якщо нам вдасться зібрати всі представлені на ринку ресторани і дати їм інструменти для зростання — цей сервіс буде дуже ефективним», — зазначив глава підрозділу Uber Eats Стівен Чау.

Відео дня

Продажі реклами допоможуть компанії збільшити прибуток від сервісу Uber Eats, який зараз становить близько 10.7% з замовлення — основні кошти компанія віддає кур'єрам і ресторанам.

У минулому році сервіс Uber Eats приніс компанії $ 316 млн збитків, із загальної суми в $ 1 млрд. Однак, за той же період виручка сервісу з доставлення їжі від Uber зросла на 64%, що дозволяє компанії сподіватися на успіх рекламного сервісу.

Компанія планує тестувати нову функцію у Канаді. Коли реклама запуститься в інших країнах поки що невідомо.

Нещодавно в українському офісі Uber назвали зарплати водіїв.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X