Uber йде з індійського ринку доставки їжі, продавши бізнес конкуренту

21 січня 2020, 11:47

Компанія продовжує працювати на місцевому ринку як сервіс замовлення таксі.

Компанія Uber відзвітувала про продаж свого бізнесу з доставки їжі UberEats в Індії місцевому конкурентові - Zomato, пише TechCrunch.

В результаті анонсованої кілька місяців тому угоди Uber отримає 9,99% акцій Zomato. За даними TechCrunch, операція оцінюється в $ 160 — $ 200 млн.

Відео дня

Продаж UberEats допоможе компанії скоротити свої глобальні збитки. Частина працівників UberEats в Індії зможуть приєднатися до команди Uber, інші потраплять під скорочення. Uber продовжить працювати в Індії як сервіс онлайн-замовлення таксі.

«Індія залишається виключно важливим ринком для Uber, і ми продовжимо інвестувати в розширення нашого місцевого бізнесу перевезень», — зазначив СЕО компанії Дара Хосровшахі.

UberEats вийшов на індійський ринок в 2017 році, проте вже наприкінці 2018 року з’явилися чутки про плани компанії піти з індійського ринку доставки їжі.

Зазначається, що UberEats не займав лідируючі позиції на ринку, поступаючись місцевим конкурентам і був присутній приблизно в 30 містах, порівняно з 110 у лідера ринку — сервісу Ola.

Як зазначає The New York Times, раніше в Uber заявляли про плани залишити ринки, на яких UberEats не зможе вийти на перше або друге місце.

Нагадаємо, що співзасновник Uber Тревіс Каланік наприкінці грудня 2019 року залишив раду директорів компанії, продавши акції.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X