Поблажки на торговельній війні. Китай пощадив національну гордість французів

4 липня, 15:04
Пляшки коньяку, виставлені в Національному міжпрофесійному бюро коньяку (BNIC) у Коньяку, Франція (Фото: REUTERS/Stephane Mahe/File Photo)

Пляшки коньяку, виставлені в Національному міжпрофесійному бюро коньяку (BNIC) у Коньяку, Франція (Фото: REUTERS/Stephane Mahe/File Photo)

Китай, починаючи з 5 липня, запроваджує антидемпінгові мита на імпорт європейського бренді та коньяку терміном на п’ять років.

Міністерство торгівлі Китаю завершило антидемпінгове розслідування щодо міцного європейського алкоголю (здебільшого коньяку з Франції), розпочате у 2024 році, повідомляє Reuters.

Реклама

Мита в розмірі до 34,9% стягуватимуть із тих виробників, які не візьмуть на себе зобов’язання продавати продукцію за мінімальними цінами або порушать таку обіцянку. При цьому розмір мінімальних цін не розкривається.

На звільнення від мита можуть претендувати такі виробники коньяку як Pernod Ricard (TM Martell) і Remy Martin (TM Remy Cointreau).

Попереднє рішення обкласти митами європейський коньяк і бренді було ухвалено китайською владою 2024 року. Це стало частиною ширшої торговельної суперечки між ЄС і Китаєм через європейські мита на електромобілі китайського виробництва (у розмірі до 45%).

Французькі виробники коньяку поскаржилися, що стали жертвою торгової війни між Брюсселем і Пекіном.

супутнім збитком у ширшій торговельній суперечці між Брюсселем і Пекіном. За даними Національного міжпрофесійного бюро коньяку (BNIC), галузевого органу, щомісячний експорт коньяку до Китаю, найбільшого у світі ринку цього спиртного напою, скоротився на 70% через торговельну суперечку.

Раніше повідомлялося, що Дональд Трамп погрожував ввести 200% митний тариф на європейських виробників вин і міцних спиртних напоїв.

Показати ще новини
X