Ми підійшли з-за рогу. Samsung, Xiaomi, Acer та інші гіганти електроніки потайки повертаються на російський ринок — росЗМІ
Бренди електроніки Honor, Xiaomi, Samsung, Acer та інші, які заморозили рекламну активність у РФ від початку вторгнення в Україну, 2023 року повернули маркетингові бюджети на рівень 2021 року або навіть перевищили їх. ДОПОВНЕНО 13.03 в 18:20.
Компанії використовують схему, за якої бюджетом розпоряджається партнер: ритейлер або дистриб’ютор, пише Коммерсантъ.
«Але навіть за наявності просування зберегти частку ринку брендам буде складно через нерегулярність поставок: китайські компанії другого ешелону, які ввозять техніку офіційно і стабільно, теж нарощують рекламну активність», — зазначає видання.
За даними російської аналітичної компанії TelecomDaily, іноземні постачальники електроніки, які згорнули просування в РФ із 2022 року або навіть зовсім припинили офіційні поставки в країну, 2023 року повернули активність реклами на російському ринку на 65−100% від тієї кількості згадувань, що були 2021 року.
Серед брендів називають Honor, Xiaomi, Samsung, Acer та інші. Джерело в одній із компаній підтвердило тенденцію, додавши, що вони «переважно орієнтуються на співпрацю з блогерами».
Аналітики підкреслюють, що у 2022 році у всіх перерахованих компаній реклами в РФ не було. А маркетингову активність на 60% збільшили нові китайські бренди смартфонів Tecno і Infinix.
Співрозмовник видання серед топменеджерів однієї з великих російських торгових мереж пояснив, що через санкції іноземні виробники електроніки використовують трейд-маркетинг. Це означає, що компанії передають рекламний бюджет і право керувати стратегією просування повністю третім особам, переважно маркетплейси, ритейлери та дистриб’ютори.
Джерело серед виробників смартфонів підтвердило, що вся рекламна активність компаній, що пішли, йде через ритейлерів і маркетплейси. У пресслужбі найбільшого російського маркетплейса Wildberries заявили виданню, що на майданчику за 2023 рік у сегменті електроніки рекламна активність збільшилася в 6,6 раза порівняно з 2022 роком.
ДОПОВНЕНО. В коментарі NV Бізнес в Samsung Electronics заявили, що компанія не ухвалювала жодного рішення щодо відновлення реклами в РФ.
«Постачання товарів виробництва Samsung Electronics до росії призупинено. Жодного рішення щодо відновлення реклами компанія не ухвалювала», — повідомили в Samsung Electronics.
Як повідомлялося, Samsung зупинив постачання в РФ смартфонів і чипів у березні 2022 року.
Також повідомлялося, що Нацагентство із запобігання корупції внесло Xiaomi до переліку міжнародних спонсорів війни.