Нова платформа Фокстрот: стильним бути вигідно

У 2018 році Фокстрот почав рестайлінг і з початку року вже провів оновлення стилю в 6 магазинах і відкрив 5 нових магазинів мережі в новому стилі
Споживчі ринки сьогодні відображають те, як швидко скорочується різниця між Україною і провідними світовими державами щодо споживчих настроїв. Жителі України стають все вимогливішими, здійснюючи покупку. Вони багато чекають і від виробників, і від постачальників товарів і послуг. І це нормально, оскільки наша країна входить у період жорсткої конкурентної боротьби компаній за кожного клієнта.
Сьогоднішній покупець практично завжди має широке поле для вибору і порівняння, і, поряд з ціною, одним з головних чинників, що впливають на цей вибір, стає комфорт і позитивні емоції при покупці.
На ринку побутової техніки та електроніки ця тенденція простежується ще яскравіше, адже це не зовсім буденна покупка, і людина, що викладає за смартфон, холодильник або пилосос чималі гроші, має право очікувати, що ця покупка принесе їй задоволення. Причому мова йде не тільки про користування товаром, а й про сам процес покупки.

Варто сказати, що цей процес стає все технологічнішим. Якщо раніше вибір робився виключно в магазині, перед живою вітриною, а головним джерелом знань служили консультанти, рекомендації родичів і знайомих, а також телевізійна або зовнішня реклама, то зараз все змінилося.
Багато хто купує товар виключно онлайн, і практично всі вибирають і сам товар, і місце покупки, використовуючи смартфон або комп'ютер.
Чи означає це, що в найближчому майбутньому традиційні магазини закриються, поступившись місцем віртуальній покупці? Досвід Європи, Америки, Азії показує, що ні. Частка онлайн покупок там вища, ніж у нас, але вона досить стабільна.
«Це вдала маркетингова стратегія, спрямована на розвиток культури шопінгу та відпочинку для всієї родини. У такій концепції бренд «Фокстрот» стає джерелом добрих емоцій і людських цінностей - радості від покупки, унікальності та важливості кожного відвідувача. Важливо розвивати цю концепцію і далі, і ми маємо намір підтримати і прискорити темпи рестайлінгу «Фокстроту» у другій половині 2018 року», - Геннадій Виходцев, співзасновник Групи компаній «Фокстрот»
Чому так відбувається? Та тому, що покупка - це не тільки раціональний крок, але й задоволення. Не дарма про шопінг часто говорять, як про повноцінне захоплення, ліки від депресії, і джерело задоволення. Не дарма, торгово-розважальні центри збирають мільйони людей, що бажають гарно провести час, і поєднати кілька задоволень, одним з головних серед яких залишається покупка.
Не дивно, що в 2018 році Фокстрот запустив програму оновлення магазинів з тим, щоб дати клієнтові оптимальний досвід. Вже працюють п'ять абсолютно нових об'єктів, а ще шість були повністю змінені відповідно до побажань клієнтів. Нові магазини вже працюють у Києві, Дніпрі, Львові, Харкові, Одесі, Бердянську, Сєвєродонецьку. Незабаром відкриються нові об'єкти в Запоріжжі, Кропивницькому, Миколаєві, Білій Церкві та інших містах України. Всього до кінця року з'явиться близько сорока нових, як то кажуть «з голочки» магазини.

Сучасний магазин повинен бути дійсно сучасним, і, головне, мати своє обличчя. Оскільки покупка для людини - це свято, приходячи в магазин, вона повинна потрапляти не у зовсім звичайний світ, а в простір, де вона отримує задоволення і виходить за рамки буденності.

Не дивно, що новий формат магазинів Фокстрот не просто зручний. Так, в ньому є зручна точка видачі інтернет-замовлень, в ньому можна отримати на руки повністю готову до використання техніку, налаштовану і забезпечену всіма установками. У ньому легко отримати кредит на товар, завдяки налагодженій роботі банків і фінансового брокера. У ньому можна відпочити за чашкою кави в затишному лаунжі, або пограти в ігри. У ньому можна отримати вичерпну консультацію щодо будь-якого товару від співробітника.
Але це не найголовніше. Головне, що в оновленому Фокстрот вас чекає інший світ. Покупець, проходячи в торговий зал, немов опиняється в іншій країні. Це Лондон, а може Едінбург, або Кардіфф. Тут тартан як візерунок, фірмові червоні телефонні будки, з якими можна зробити селфі, волинки, британські романи на полицях, і абсолютно особлива атмосфера.

У магазинах Фокстрот покупець дійсно може, нехай і тимчасово, пірнути в іншу реальність, і виринути звідти з вигідною покупкою і посмішкою на обличчі. Новий формат роздрібного ритейлу повинен бути не тільки функціональним, але й, насамперед, емоційним, адже покупка ноутбука, пральної машини або плити для людини - це справжнє свято. І Фокстрот намагається відповідати очікуванням від цього свята.
Це припущення підтверджується і цифрами. Оновлені магазини Фокстрот демонструють зростання в товарообігу в півтора разу вище, ніж мережа в цілому. І це показник того, що стильним бути не тільки модно, а й вигідно.