На чому стоїть наша країна

28 вересня 2018, 09:30

Зараз світ переживає період бурхливих трансформацій. Тренди стрімко змінюються, витікаючи один з іншого, стираються кордони між indoor і outdoor просторами, меблями і матеріалами.

Робочий простір офісу трансформується в робочий кабінет будинку, робота на аутсорс стає такою ж нормою, як і роботодавці в інших країнах. Зміна звичних просторових стереотипів призводить до зміни інтер'єрів. Громадські простори набувають рис приватних, а матеріали стають універсальними. Підлогові і настінні оздоблювальні матеріали трансформуються, мімікрують, мігрують, і обживають нові ареали, пропонуючи нові форми. Більшість плитки та сантехніки в житлових і громадських просторах України родом з АГРОМАТу. І це не випадково, оскільки асортимент АГРОМАТу налічує понад 1000 брендів з усього світу. Плитка і сантехніка від АГРОМАТу прикрашає престижні об'єкти будівництва та реконструкції по всій країні – сучасні житлові комплекси і бізнес-центри, вишукані ресторани і стильні готелі, грандіозні стадіони і аеропорти.

Відео дня

Міжнародні аеропорти – як «ворота» кожної країни найбільш яскраво демонструють сучасні тренди і саме тут можна спостерігати трансформації просторів. Постійно вдосконалюється і аеропорт Бориспіль, який за підсумками травня 2018 роки очолив рейтинг найбільш швидкозростаючих аеропортів Європи, згідно з оцінкою міжнародної ради аеропортів. До 2025 року Бориспіль планує обслуговувати 20 млн пасажирів, а це значить, що на нього чекає велика реконструкція, поки ж все навантаження з експлуатації приходиться на Термінал D. Саме тому для обробки зон терміналів D, F і офіс-центру обрали плитку і сантехніку, представлену в салонах АГРОМАТ.

Зміна звичних просторових стереотипів призводить до зміни інтер'єрів

Обираючи в партнери АГРОМАТ, Міжнародний аеропорт Бориспіль був упевнений, що необхідні обсяги всіх необхідних матеріалів будуть поставлені в строк і за оптимальною ціною. Адже тільки компанія з 25-річним досвідом роботи на українському ринку, з бездоганною діловою репутацією, широким асортиментом і прямими договорами з фабриками-виробниками, могла впоратися з таким завданням. До підлогових матеріалів для аеропорту з великим пасажиропотоком пред'являлися підвищені вимоги зносостійкості і особливого дизайну, і перед АГРОМАТом стояла особлива задача, з якою метр українського ринку впорався на відмінно, оскільки представляє понад п'ятсот брендів плитки, з якої і були обрані необхідні колекції.

Не менш амбітним стала і участь АГРОМАТу в якості постачальника високоякісної плитки для підлоги для значного за своїми розмірами і задумом архітекторів ТРЦ Lavina Mall, який відкрився 1 грудня 2016 року. Це унікальний об'єкт, чию концепцію, стилістику і дизайн розробили фахівці групи компаній AVG. Матеріали, запропоновані дизайнерами, створили ілюзію природних просторів, вкритих снігом. Для її реалізації була використана плитка для підлоги Imola Muse, чия колірна гамма охоплює спектр від білого до темно-сірого. А глянсова плитка для підлоги виглядає як замерзлий водойм.

Сільвер Брізіготті – директор з експорту (ринок СНД) і Паоло Лульі – комерційний директор компанії Imola

У вересні 2018 року АГРОМАТ відвідали з візитом Сільвер Брізіготті – директор з експорту (ринок СНД) і Паоло Лульі – комерційний директор компанії Imola. Насичена програма перебування гостей включала не тільки ознайомлення з новою бренд-зоною Imola у флагманському салоні АГРОМАТ на Булаховського 4, але і огляд ТРЦ Lavina Mall. Сільвер Брізіготті зазначив: «З АГРОМАТом ми працюємо з 2001 року, а це – 17 років. АГРОМАТУ зараз 25. І я спостерігав зростання компанії всі ці роки.

Ми вважаємо, що обрали правильного і надійного партнера, в особі компанії АГРОМАТ на українському ринку

Можу сказати, що АГРОМАТ завжди був стратегічним партнером для групи Imola, (Cooperativa Ceramica d'Imola – одна з найстаріших фабрик у Європі, дату створення якої відносять до 1874 року. До кооперації входять такі бренди, як: Imola, LaFaenza, Leonardo). Ми робили і робимо велику ставку на ринок України. Починаючи з дистрибуції, шоу-румів, об'єктів, ми прагнули покрити всі сегменти. Але в результаті, АГРОМАТ став нашим основним партнером, тому я радий, що можу привітати наших українських партнерів з 25-річчям і побажати, щоб в найближчому майбутньому ми вивели наш бізнес з АГРОМАТом на новий рівень.

Саме участь у реалізації такого великомасштабних проектів, як ТРЦ Lavina Mall, який був визнаний кращим у Європі в 2017 році і отримав нагороду Best Retail Interior Europe, і є той рівень, про який ми говоримо. Оскільки життєстверджуюча, тепла і еклектична кераміка Imola звернена до покупців по всьому світу і представляє їхм міцний, довговічний і надзвичайно актуальний продукт, ми вважаємо, що обрали правильного і надійного партнера в особі компанії АГРОМАТ на українському ринку».

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X