Кількість цифрових і оффлайн-передплатників New York Times перевищила 5 млн осіб. Вони приносять виданню більше грошей, ніж рекламодавці

10 лютого 2020, 10:23

У 2019 доходи The New York Times Company від цифрових передплатників і реклами на сайті перевищили $800 млн. З них понад $420 млн прийшлося на підписників.

Про це пише New York Times.

У четвертому кварталі 2019 року кількість підписників перевищила 5 млн. Компанія планує, що до 2025 року їх число збільшиться до 10 млн.

З 5,25 млн приблизно 3,5 млн — «цифрові» підписники, які платять за новини. Їх кількість в четвертому кварталі зросла на 30% порівняно з аналогічним періодом 2018-го. Приблизно 1 млн осіб платять за розділи з рецептами і кросвордами.

Реклама

Всього в 2019 році кількість «цифрових» підписників збільшилася на 1 млн осіб.

Доходи від реклами (як в друкованому виданні, так і на сайті) знижуються. У четвертому кварталі вони впали більш ніж на 10% в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року. У компанії пояснюють це незвично успішним завершенням 2018 року.

У The New York Times Company очікують, що розрив між доходами від підписників і від рекламодавців продовжить збільшуватися. Ціна підписки зростатиме. Вартість місячної підписки на новинний блок збільшиться з $15 до $17. Це перше підвищення з 2011 року.

Операційний прибуток компанії в четвертому кварталі збільшився на 4,4% в річному вираженні - до $78 млн. Дохід зріс на 1,1%, до $508,4 млн.

Раніше в компанії News Corp. (її підрозділ Dow Jones видає The Wall Street Journal) заявили, що Dow Jones обійшло New York Times по зростанню доходів за четвертий квартал 2019 року: у NYT зростання склало 1%, а у Dow Jones — 4%. 62% доходу компанії припадає на «цифру». У Dow Jones заявили, що у The Wall Street Journal зараз 2,6 млн передплатників. З них 2 млн читають видання в інтернеті.

Показати ще новини