Наймолодший мільярдер в історії Кайлі Дженнер продає контрольний пакет своєї компанії за $600 млн

19 листопада 2019, 10:57

Американська модель Кайлі Дженнер продає контрольну частку в своїй косметичній компанії Kylie Cosmetics за $600 млн.

Власником 51% акцій компанії стане корпорація Coty, яка виробляє косметику під брендом Max Factor. Про це йдеться в прес-релізі Coty.

Очікується, що угода буде закрита в третьому кварталі 2020 фінансового року. У корпорації зазначили, що в результаті такої покупки чистий прибуток групи буде рости більш ніж на 1% в рік протягом наступних трьох років.

Відео дня

Coty буде відповідати за розвиток портфеля, використовувати свої знання і можливості в галузі досліджень і розробок, виробництва і поширення, а також глибоке розуміння категорій ароматів, косметики та засобів по догляду за шкірою, йдеться в прес-релізі. Coty також буде ліцензіатом косметичних засобів.

У корпорації підкреслили, що у Кайлі Дженнер більш 270 млн передплатників в соцмережах. Її бренди Kylie Cosmetics і Kylie Skin «є двома найбільш швидко зростаючими і найбільш привабливими брендами в соціальних мережах».

Нагадаємо, в березні журнал Forbes назвав Кайлі Дженнер наймолодшим мільярдером в історії з тих, хто заробив свій капітал власними силами. Зараз їй 22 роки. У рейтинг мільярдерів журналу Forbes Дженнер потрапила в віці 21 року — на два роки раніше, ніж засновник Facebook Марк Цукерберг. Вона зайняла 2057-е місце.

Статки Дженнер журнал оцінив в $1 млрд, а вартість її компанії Kylie Cosmetics — в $900 млн. У 2018 році виручка компанії виросла на 9% і склала близько $360 млн.

Модель, яка здобула популярність як учасниця реаліті-шоу «Сімейство Кардашьян», заснувала Kylie Cosmetics у 2015 році. У компанії всього 12 співробітників, п’ять з яких найняті на неповний робочий день. Виробництво і упаковка косметичної продукції, а також продаж передані на аутсорс. Фінансами і піаром займається мати моделі - бізнесвумен Кріс Дженнер. Маркетинг здійснюється в основному через соціальні мережі.

Перші три роки косметика її компанії продавалася тільки онлайн. У листопаді минулого року вона почала поширюватися рітейлером Ulta, у якого більше 1 тис. магазинів у всіх американських штатах.

Показати ще новини
Радіо NV
X