Кардинальна різниця. Чим українські відвідувачі ресторанів відрізняються від польських — співвласник Pesto Cafe

14 вересня 2021, 15:05

Відвідувачі ресторанів в Україні та Польщі кардинально відрізняються, оскільки для поляків походи в такі заклади — буденність.

Про це співвласник Pesto Cafe Дмитро Погребицький розповів в інтерв'ю YouTube-проєкту Андрія Жука За рамками ритейлу.

Засновники мережі Pesto Cafe Дмитро Погребицький і Сергій Алексєєнко відкрили ресторан у Варшаві два роки тому, оскільки в цій країні вищий середній чек і середня зарплата, проте поки не вийшли на планові показники.

Відео дня

«На жаль, не пішло так, як ми розрахували. Поляки виявилися не такими, як українці. Вони скупуваті, дуже ощадливі… В Україні досі похід у ресторан — це подія. Там похід у ресторан — це буденність і витрата. Вони кардинально відрізняються від нас. І ми, на жаль, досі не вийшли ще на планові показники», — пояснив Погребицький.

За його словами, 20% аудиторії польського ресторану мережі складають вихідці з України, оскільки в Варшаві живе 1 млн українців. Крім того, у ресторані працюють лише українці.

Він додав, що в Польщі на відміну від України фіксують орендну плату на весь термін дії договору.

«І в принципі під час цієї кризи польський менеджмент пішов на безкомпромісні поступки. Ми дев’ять місяців не працювали, але ні за оренду, ні за експлуатацію не платили. В Україні за експлуатацію ми всім платили, щодо оренди нам йшли на поступку, але не всі ритейлери», — сказав він.

Pesto Cafe — київська мережа ресторанів італійської кухні, яка з’явилася у 2014 році. Вона налічує 20 ресторанів, в тому числі один — у Варшаві.

Показати ще новини
Радіо NV
X