CEO H&M заявив, що відповідальне споживання може привести до «жахливих соціальних наслідків»

28 жовтня 2019, 08:51

Концепція відповідального споживання, яку популяризують активісти, може привести до жахливих соціальних наслідків.

Про це Карл Юхан Перссон, CEO шведської роздрібної мережі з торгівлі одягом H&M, сказав в інтерв'ю Bloomberg.

Він зазначив, що на багатьох протестних акціях лунають заклики «перестати купувати, літати» тощо.

Відео дня

«Так, це може мати невеликий вплив на навколишнє середовище, але це буде мати жахливі соціальні наслідки», — сказав Перссон.

Він наголосив, що проблема зміни клімату «неймовірно важлива» і всі повинні сприймати її серйозно.

«Водночас ліквідація бідності є метою, яка принаймні так само важлива», — додав CEO H&M.

На його думку, потрібно зменшити вплив людей на навколишнє середовище, але при цьому «продовжувати створювати робочі місця, покращувати охорону здоров’я і все, що пов’язано з економічним зростанням».

В ООН раніше заявляли, що концепція «швидкої моди» (коли рітейлери оновлюють асортимент кілька разів на сезон і встановлюють невисокі ціни) призвела до «надзвичайних екологічних і соціальних наслідків». На індустрію з виробництва одягу припадає близько 10% всіх викидів парникового газу. Вона споживає більше енергії, ніж авіація і судноплавство разом узяті.

Показати ще новини
Радіо NV
X