CEO H&M заявив, що відповідальне споживання може привести до «жахливих соціальних наслідків»
Концепція відповідального споживання, яку популяризують активісти, може привести до жахливих соціальних наслідків.
Про це Карл Юхан Перссон, CEO шведської роздрібної мережі з торгівлі одягом H&M, сказав в інтерв'ю Bloomberg.
Він зазначив, що на багатьох протестних акціях лунають заклики «перестати купувати, літати» тощо.
«Так, це може мати невеликий вплив на навколишнє середовище, але це буде мати жахливі соціальні наслідки», — сказав Перссон.
Він наголосив, що проблема зміни клімату «неймовірно важлива» і всі повинні сприймати її серйозно.
«Водночас ліквідація бідності є метою, яка принаймні так само важлива», — додав CEO H&M.
На його думку, потрібно зменшити вплив людей на навколишнє середовище, але при цьому «продовжувати створювати робочі місця, покращувати охорону здоров’я і все, що пов’язано з економічним зростанням».
В ООН раніше заявляли, що концепція «швидкої моди» (коли рітейлери оновлюють асортимент кілька разів на сезон і встановлюють невисокі ціни) призвела до «надзвичайних екологічних і соціальних наслідків». На індустрію з виробництва одягу припадає близько 10% всіх викидів парникового газу. Вона споживає більше енергії, ніж авіація і судноплавство разом узяті.