У Києві відкрився новий офіс легендарного бренду Grohe

23 травня 2018, 17:55
Новини компаній
 Відкриття нового офісу компанії GROHE AG - світового лідера в області інноваційних рішень для ванний, душових та туалетних кімнат

Відкриття нового офісу компанії GROHE AG - світового лідера в області інноваційних рішень для ванний, душових та туалетних кімнат

У Києві відкрився новий офіс легендарного бренду, який став синонімом німецької якості, інновацій і бездоганного дизайну у виробництві сантехнічного обладнання

Як відомо, навіть в найважчі часи треба хоч трохи думати про комфорт. А ще краще – оцінити його привілеї в реальності. І можливість, зануритися в світ безкомпромісної якості, високого дизайну і найбільш передових технологій, з'явилася з відкриттям в столиці нового офісу компанії GROHE AG – світового лідера в області інноваційних рішень для ванної, душових та туалетних кімнат.

Відео дня

Сьогодні 75% продажів бренду доводиться на інноваційні продукти, розроблені протягом останніх п'яти років

Це унікальний простір не тільки презентує стиль та імідж компанії, але і став платформою для демонстрації нового рівня турботи про споживачів. Душ в 3D c технологією GROHE SmartControl, новий стандарт чистоти з унітазом-біде GROHE Sensia Arena або система захисту і безпеки водопостачання GROHE Sense – ці та інші продукти завтрашнього дня тут можна буквально помацати руками. «На площі 200 кв.м реалізовано наше уявлення про «розумний» офісс, де кожен робочий стіл має електричне регулювання висоти, сонцезахисні системи управляються дистанційно, а конференц-зал легко трансформується за допомогою динамічних скляних панелей в переговорні кімнати», – каже Андрій Рудик, глава представництва GROHE AG в Україні. Є тут кухонна зона і туалетні кімнати, де реалізовані комплексні рішення компанії. Так, даючи гостям шанс протестувати продукцію в реальних умовах, компанія робить свій внесок в утвердження нової культури споживання, де головними цінностями є якість, функціональність і екологічність.

Загальне уявлення про широту гами продуктових новинок дають демонстраційні і функціональні дисплеї, незамінні для проведення тренінгів та майстер-класів для співробітників і партнерів. І це дуже важливо, адже сьогодні 75% продажів бренду доводиться на інноваційні продукти, розроблені протягом останніх п'яти років.

«Відкриття нового київського офісу – важливий крок у довгостроковій стратегії розвитку компанії, – підкреслює Йонас Бренвальд, комерційний директор GROHE AG. – Це дозволить нам зміцнити позиції на ринку України, а також стане відмінним знаком партнерам про те, що ми прийшли в цю країну всерйоз і надовго».

Показати ще новини
Радіо НВ
X