Gemini Espresso: жити в нових екореаліях

26 листопада 2019, 12:09
Спецпроект
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Корпоративна соціальна відповідальність — життєво необхідний крок (Фото:Gemini)

Корпоративна соціальна відповідальність — життєво необхідний крок (Фото:Gemini)

Можете уявити своє завтра, яке починається без кави? Ні? Що ж, тоді прямо зараз варто подбати про усвідомлене споживання і розумне розпорядження природними ресурсами.

В українській компанії Gemini Espresso, що спеціалізується на обсмажуванні кави, вважають, що сьогодні корпоративна соціальна відповідальність для кавових компаній — життєво необхідний крок. Інакше ми дійсно ризикуємо залишитися в якийсь момент без якісної доступної кави і чистої води.

Кавовий SOS

За даними вчених з Американської асоціації сприяння розвитку науки, зі 124 різних видів кави, які ростуть на Землі, 60% перебувають на межі зникнення. Понад 100 видів кавових дерев і чагарників ростуть у лісах, які активно вирубувалися в останні роки. Зникнення цих лісових зон порушило екологічне середовище для природного зростання кави.

При цьому арабіка більш вибаглива в плані природних умов, адже зростає на висотах від 600 до 2000 метрів над рівнем моря, а іноді навіть вище. В силу цього вона більш чутлива, ніж невибаглива робуста, до таких кліматичних змін, як глобальне потепління і збільшення кількості опадів. Вже через 30 років площі, придатні для вирощування кави, можуть скоротитися на 50%.

Фільм жахів у стилі пластик

Нині на нашій планеті щорічно осідає приблизно 300 млн тонн пластикового сміття, більша частина якого не розкладається протягом десятків, а то й сотень років. Коли таке сміття потрапляє в Світовий океан, то утворює величезні плавучі масиви на кшталт великої сміттєвої плями в Тихому океані.

За різними оцінками вчених, у водах Світового океану знаходиться понад 5 трильйонів полімерних частинок, які становлять загрозу не тільки для водних мешканців, але й для екології та здоров’я людей. Через це океанологи прозвали наші часи «пластиковим періодом». Зважаючи на такі загрози турбота про екологію і розумне споживання природних ресурсів стали провідними трендами нашого часу.

У компанії підрахували, що щодня тільки в Києві використовується приблизно 1 млн паперових стаканчиків, які всередині вкриті спеціальною пластиковою плівкою. Папір і пластик окремо переробляються, а ось проблема одноразових стаканчиків в тому, щоб перед утилізацією шар пластику і папір потрібно відокремити один від одного. Не перероблені стаканчики з часом розщеплюються на мікропластик і потрапляють у воду, яку ми п'ємо.

Формування соціальної екосистеми

Все більше брендів звертають увагу на оптимізацію свого виробництва і процесів переробки сировини і відходів, а також підтримують своїх споживачів у прагненні поліпшити екообстановку на нашій планеті.

Людмила Поліно

директор з маркетингу компанії Gemini Espresso

Обговорюючи ці питання, Людмила Поліно, директор з маркетингу компанії Gemini Espresso зазначила: «Проблема із забрудненням навколишнього середовища безпосередньо впливає на каву, яку ми всі так любимо. Під загрозою не лише якісне зерно, а й чиста вода. Gemini Espresso давно переступила рубіж „маленької компанії“, коли діяльність зосереджена виключно навколо комерційних інтересів. З нашими можливостями, впливом і позицією лідерства на ринку свіжообсмаженої кави, ми готові почати роботу над формуванням соціальної кавової екосистеми в Україні».

Прибуток від правильного вчинку в тому, що він зроблений. Сенека

То що ж робить Gemini Espresso в межах своєї Корпоративної Соціальної Відповідальності?

Екостратегія Gemini Espresso

Команда компанії розробила екологічну стратегію, яка складається з чотирьох ступенів.

Перший ступінь — зменшення кількості одноразового посуду, що використовується для приготування кави. Gemini Espresso закликає кавоманів перейти на термокружки і кіпкапи (KeepCup), які сьогодні легко купити в багатьох кав’ярнях і інтернеті, щоб брати каву з собою.

Другий ступінь — цільова організація збирання використаних одноразових стаканчиків за допомогою спеціальних тубусів для подальшої роздільної переробки паперу і пластику. Клієнти компанії — кав’ярні і ресторани — можуть безкоштовно взяти в Gemini Espresso такий тубус. Їм залишиться тільки встановити його у себе і відправляти стаканчики на подальшу утилізацію.

Третій ступінь — екоосвіта. Часто люди просто не замислюються про сміття, яке створюють, але це зовсім не означає, що вони не готові щось змінювати. Gemini Espresso організовує навчання менеджерів компанії, а також спеціальні зустрічі для партнерів, клієнтів і просто любителів кави, на яких виступають еко-активісти, фахівці в цій сфері. Також компанія створила тематичний сайт, мета якого — інформування про проблему і пропонування шляхів її вирішення. На сайті можна замовити і придбати багаторазові чашки і сумки, а кошти, виручені від їх продажу, підуть на підтримку еко-проектів.

Четвертий ступінь — використання біорозкладаного посуду. Нині Gemini Espresso перебуває в пошуку постачальників. Якщо ви хочете запропонувати компанії співробітництво, свою пропозицію можна відправити через форму на сайті компанії — www.Gemini.ua

Крім того, Gemini Espresso бере активну участь в соціальних проектах і проводить їх за власною ініціативою.

Вікторія Кукало

маркетолог компанії Gemini Espresso

«Через масштаби нашої компанії, впровадження таких ідей не відбувається швидко, — підкреслила маркетолог Вікторія Кукало. — Процес ускладнюється ще й тим, що зміни стосуються не тільки власних кав’ярень, а й партнерських закладів. Ми пояснюємо нашу позицію і аргументуємо, чому варто підтримати нашу ідею. Ми тільки починаємо свій шлях і роботи попереду ще багато. Але вже зараз ми бачимо перші результати і позитивне ставлення від партнерів».

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X