Бренд, якому довіряють професіонали

11 жовтня 2018, 17:16

Професія архітектора вимагає постійного розвитку та освіти, спілкування з колегами і клієнтами, наявності перевірених і надійних партнерів, які зможуть допомогти вирішити завдання будь-якої складності. Особливо це актуально для молодих професіоналів, які тільки напрацьовують необхідні зв'язки і відточують свою майстерність.

Саме з акцентом на молоде покоління і був створений в 2004 році Клуб архітекторів і дизайнерів АГРОМАТ (КАДА). За ці 14 років, КАДА допоміг стати на ноги не одному талановитому архітекторові й дизайнерові, розвиваючи їхні таланти, займаючись освітою та просвітою. Організовуючи клуб, компанія АГРОМАТ ставила перед собою завдання максимально спростити й урізноманітнити роботу профі.

Відео дня

Клієнти з величезним задоволенням відвідують магазини компанії разом з архітекторами і дизайнерами

Оскільки фізично неможливо знати до найменших деталей усі стилістичні та технічні особливості всього асортименту будівельних матеріалів і конструкцій, експерти АГРОМАТа допомагають розібратися з нюансами індивідуально. Дають рекомендації, як грамотно обрати плитку і сантехніку, все врахувати, правильно розрахувати і розібратися в безлічі оздоблювальних матеріалів багатого асортиментного ряду, представленого в магазинах АГРОМАТ. Багаторічна плідна співпраця АГРОМАТа зі світовими брендами-виробниками дозволяє оперативно, відразу після світових прем'єр, знайомити архітекторів і дизайнерів з новинками компаній у себе в магазинах. Або безпосередньо на зарубіжних фабриках керамічної плитки та сантехніки – члени клубу КАДА регулярно відправляються в освітні поїздки на презентації. Загальні подорожі допомагають розвивати і робити більш згуртованим community Клубу, яке на сьогоднішній день налічує більше 1500 учасників, і з кожним роком їхня кількість зростає.

За словами учасниці Клубу архітекторів і дизайнерів АГРОМАТ (КАДА), архітектора Юлії Грачової: «Для мене особливо важливим є широта мислення компанії і Клубу, оскільки їхня освітня місія різнобічна. Вони розповідають не тільки про плитку і сантехніку, що, звичайно ж, є їхнім прямим бізнесом, а й про інші матеріали, інновації і сучаснї рішення в нашій галузі.

фото з реалізованих проектів Roominbloom

Особливо імпонують теми екології та екологічності, які активно пропагує бренд. Цінним є можливість вільного і невимушеного спілкування з колегами на різних заходах, що проводяться Клубом: майстер-класах, презентаціях, семінарах. Співпраця з АГРОМАТом протягом двох років подарувала мені цінний досвід і дозволила реалізувати низку проектів з оформлення виставкових і торгових залів».

фото з реалізованих проектів Roominbloom

Для архітекторів і дизайнерів важливою частиною роботи з постачальниками та підрядниками є також економічна складова, яка часто обмежена бюджетом замовника, і перед виконавцем стоїть завдання вписатися в узгоджений кошторис. Близько 10 років співпрацює з АГРОМАТом і команда архітекторів і дизайнерів зі студії «Room in BLOOM», яка реалізувала багато житлових об'єктів: квартир і будинків, а також офісних приміщень і магазинів. Юлія Байдик, одна із співзасновників компанії зазначила: «Що виділяє АГРОМАТ серед інших мереж, так це великі і комфортні шоу-руми, де дуже зручно підібрати відразу і плитку, і сантехніку. Особливо раціонально, грамотно продумані і організовані бренд-зони конкретних фабрик, що дозволяє економити час на пошуки необхідного. Допомога персоналу, що працює в залах, так і рівень сервісу, і грамотність технічних фахівців – поза всяких похвал.

Співробітники компанії допоможуть підібрати рішення найскладніших завдань, з огляду на бюджет і побажання клієнта

Та і взагалі АГРОМАТ створив, завдяки КАДА, свого роду унікальне професійне співтовариство, де ми постійно ростемо і вчимося чомусь новому, подорожуємо і просто класно проводимо час разом».

фото з реалізованих проектів Roominbloom

Широкий асортимент різних товарів від більш ніж 1000 брендів в АГРОМАТі дозволяє творцям інтер'єрів знайти оптимальне рішення за розумною ціною і отримати якісний продукт в обумовлені терміни. Гнучка система знижок безпосередньо залежить від обсягу закупівлі і робить співпрацю більш вигідною. Для постійних клієнтів АГРОМАТа передбачена система відстрочки платежу, а налагоджена мережа складів – запорука вчасної доставки замовлення. За чверть вікову історію роботи на ринку України, мільйони покупців по всій країні скористалися послугами АГРОМАТа і довіряють йому, оскільки для кінцевих споживачів, бренд став авторитетом. І клієнти з величезним задоволенням відвідують магазини компанії разом з архітекторами і дизайнерами, щоб все, запропоноване останніми в проектах, побачити на власні очі, помацати і переконатися, що зроблений вибір єдино правильний.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X