BlaBlaCar вперше став прибутковим
Французькому карпулінговому сервісу BlaBlaCar вдалося стати прибутковим.
Про це компанія оголосила в рамках форуму France Digitale Day, йдеться в прес-релізі BlaBlaCar.
Число користувачів у Франції перевищило 15 млн осіб, що робить цей ринок другим за розміром для компанії. Україна, де BlaBlaCar працює трохи більше чотирьох років, входить в топ найбільш швидко зростаючих країн для сервісу і налічує 4 млн користувачів. Загальна кількість користувачів BlaBlaCar у світі - 65 млн в 22 країнах.
"Досягти точки беззбитковості - важлива віха для BlaBlaCar, яка показує, що швидко зростаючі "єдинороги" (компанії, чия вартість перевищує $1 млрд) - це частина економічної реальності. Ми прекрасно розуміємо, що для того, щоб зберегти темпи зростання, потрібно фокусуватися на впровадженні інноваційних рішень, диверсифікації та міжнародній присутності. Ми, як і раніше, перебуваємо в інвестиційній фазі розвитку бізнесу", - зазначив співзасновник і головний виконавчий директор BlaBlaCar Ніколас Брюссон.
BlaBlaCar - найбільший у світі карпулінговій сервіс для здійснення міжміських поїздок. Водій пропонує попутникам-пасажирам частково розділити з ним дорожні витрати.
Ідея створення сервісу для спільних поїздок вперше з'явилася у француза Фреда Мазеллі в 2004 році, а через рік у Франції запрацював BlaBlaCar.
На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши успішний український стартап Подорожники.