Курс на Євросоюз. Корпорація Біосфера розкрила плани щодо експорту
Андрій Здесенко, засновник і СЕО Корпорації Біосфера (Фото: Корпорація Біосфера)
Корпорація Біосфера має намір підвищити частку експорту в загальному обсязі продажів з нинішніх 30% до 50% до 2030 року.
До повномасштабної війни частка експорту в продажах компанії становила 15%, а до кінця 2025-го вона зросте до 30%, з яких половина припадатиме на країни ЄС, заявила віце-президент з операційної діяльності корпорації Біосфера Ірина Нестеренко, повідомляє Інтерфакс-Україна.
«Наш перший крок за кордон відбувся ще в 2006 році - відвантаження в Молдову продукції наших брендів Фрекен БОК і Smile. Після цього ми активно розширювали присутність у країнах Середньої Азії та Кавказу (Грузія, Вірменія, Азербайджан), а вже з 2022 року почали змінювати фокус на Європу», — розповіла Нестеренко.
Вона нагадала, що восени 2022 року Біосфера придбала австрійський бренд Alufix разом із виробничими потужностями в Румунії та філіями в чотирьох країнах ЄС, що дало змогу суттєво посилити позиції компанії в Європі.
Як повідомлялося, у квітні 2025 року російські терористи ракетним ударом знищили частину складів Біосфери в Дніпрі.
Корпорація Біосфера — найбільший в Україні виробник і дистриб’ютор товарів для дому та особистої гігієни й один із великих гравців у цій галузі у Східній Європі та Центральній Азії.
Продукція компанії представлена в більш ніж 25 країнах, а виробничі потужності складаються з семи заводів в Україні та Європі. До створеного за більш ніж 27 років діяльності портфеля з 21 власного бренду входять, серед іншого, Фрекен БОК, Smile, Novita, Lady Cotton, PRO service, Alufix, Vortex. Наприкінці 2023 року компанія запустила новий напрямок Tea&Food з власним виробництвом Cupsoul, представлений такими брендами чаю, як Graff і Ritz Barton.