Багато витрачають. Великий виробник рослинного м’яса Beyond Meat відзвітував про зростання збитків
Американський виробник рослинного м’яса Beyond Meat відзвітував про збитки через високі витрати. Виручка компанія виросла за підсумками півріччя.
Виробник рослинного м'яса Beyond Meat відзвітувала про більший, ніж очікувалося, збиток за підсумками другого кварталу, передає CNBC.
Відзначається, що причиною зростання збитків стали високі витрати компанії і інвестицій в розвиток бізнесу. Зокрема компанія багато витрачає на розширення штату, маркетинг і транспортні витрати.
За підсумками кварталу чистий збиток компанії збільшився до $19,7 млн. Водночас показники виручки перевищили очікування - за підсумками кварталу цей показник склав $149,4 млн проти очікуваних $140,8 млн.
У компанії очікують помірного зростання продажів до кінця року через низький попит з боку ресторанів, які можуть потрапити під нові обмеження через поширення дельта-штаму коронавируса.
«З огляду на недавнє зростання числа випадків Covid-19, який може порушити структуру попиту, ми вважаємо, що обережність відносно балансу року в цілому залишається доречною», - зазначив директор і засновник компанії Ітан Браун.
У третьому кварталі Beyond Meat розраховує отримати виручку в розмірі від $120 млн до $140 млн. Це нижче оцінки Волл-стріт в $153,3 млн.
Раніше глава Beyond Meat Ітан Браун виступив за введення податку на споживання м'яса. На його думку, податок на м'ясо може змусити людей скоротити споживання продуктів тваринного походження.