Корпоратизацію аеропорту Бориспіль вирішили відкласти
Мінінфраструктури вирішило відкласти питання корпоратизації Борисполя і зупинитися на рівні впровадження корпоративного управління в аеропорту
Міністерство інфраструктури України вирішило відкласти проведення корпоратизації держпідприємства Міжнародний аеропорт Бориспіль. Про це заявив генеральний директор аеропорту Павло Рябікін, повідомляє Інтерфакс-Україна.
«Остаточного рішення уряду з питання корпоратизації Борисполя немає, але на рівні Мінінфраструктури в ході всіх консультацій, які тривали близько півроку, вирішили поки що питання корпоратизації відкласти в сторону і зупинитися на рівні впровадження корпоративного управління в аеропорту», — сказав він.
За словами Рябікіна, питання корпоратизації не має сьогодні остаточного вирішення: проблема в тому, що основна частина майна аеропорту Бориспіль відноситься до розряду майна, що не підлягає внесенню до статутних капіталів і не підлягає приватизації - це, в першу чергу, весь аеродром. Якщо співставити вартість цих позицій з тим, що може бути передано в корпоратизацію — співвідношення становить десь три до одного, зазначив гендиректор аеропорту.
Він підкреслив, що в теорії це можна вирішити методом окремого закону, як це було зроблено по Укрзалізниці, або ж впровадити елементи корпоративного управління, але поки залишити статус держпідприємства.
«Корпоратизація з такою великою кількістю майна, що не потрапляє у підприємство, викличе необхідність створення вже двох підприємств, одне з яких буде керувати тією частиною майна, яка не може бути приватизована, друге — терміналами. І надалі це може створити проблеми, наприклад, з залученням кредитів європейських фінансових інститутів», — пояснив гендиректор аеропорту.
У той же час, він підкреслив, що такий орган як наглядова рада — дуже потрібен підприємству.
«Історія з дивідендами (підвищення виплат аеропорту з 40% до 90% чистого прибутку , — ред.) викликала необхідність написання листа на адресу Міністерства фінансів із проханням переглянути зазначену норму і залишити ті умови, які існували на момент узгодження фінплану підприємства. У відповідь прозвучало, що „зараз формується наглядова рада, і якщо наглядова рада це затвердить — Мінфін перегляне нові норми“. Тому ми дійсно дуже чекаємо роботи з наглядовою радою, тому що це має скоротити відстань між небожителями уряду і нами як людьми, які працюють на землі», — повідомив Павло Рябікін.
Він також зазначив, що наглядова рада має перебрати на себе частину функцій з управління майном аеропорту, які зараз здійснюються Мінінфраструктури.
Як повідомлялося, 22 травня Кабінет міністрів України затвердив склад Наглядової ради аеропорту Бориспіль у складі трьох незалежних членів і двох представників від держави.
На думку менеджменту аеропорту Бориспіль, встановлення норми перерахування до держбюджету 90% чистого прибутку підприємства призведе до зупинки реалізації інвестиційних та інфраструктурних проектів.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.