Корпоратизацію аеропорту Бориспіль вирішили відкласти

24 травня 2019, 09:33
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Мінінфраструктури вирішило відкласти питання корпоратизації Борисполя і зупинитися на рівні впровадження корпоративного управління в аеропорту

Міністерство інфраструктури України вирішило відкласти проведення корпоратизації держпідприємства Міжнародний аеропорт Бориспіль. Про це заявив генеральний директор аеропорту Павло Рябікін, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Відео дня

«Остаточного рішення уряду з питання корпоратизації Борисполя немає, але на рівні Мінінфраструктури в ході всіх консультацій, які тривали близько півроку, вирішили поки що питання корпоратизації відкласти в сторону і зупинитися на рівні впровадження корпоративного управління в аеропорту», — сказав він.

За словами Рябікіна, питання корпоратизації не має сьогодні остаточного вирішення: проблема в тому, що основна частина майна аеропорту Бориспіль відноситься до розряду майна, що не підлягає внесенню до статутних капіталів і не підлягає приватизації - це, в першу чергу, весь аеродром. Якщо співставити вартість цих позицій з тим, що може бути передано в корпоратизацію — співвідношення становить десь три до одного, зазначив гендиректор аеропорту.

Він підкреслив, що в теорії це можна вирішити методом окремого закону, як це було зроблено по Укрзалізниці, або ж впровадити елементи корпоративного управління, але поки залишити статус держпідприємства.

«Корпоратизація з такою великою кількістю майна, що не потрапляє у підприємство, викличе необхідність створення вже двох підприємств, одне з яких буде керувати тією частиною майна, яка не може бути приватизована, друге — терміналами. І надалі це може створити проблеми, наприклад, з залученням кредитів європейських фінансових інститутів», — пояснив гендиректор аеропорту.

У той же час, він підкреслив, що такий орган як наглядова рада — дуже потрібен підприємству.

«Історія з дивідендами (підвищення виплат аеропорту з 40% до 90% чистого прибутку , — ред.) викликала необхідність написання листа на адресу Міністерства фінансів із проханням переглянути зазначену норму і залишити ті умови, які існували на момент узгодження фінплану підприємства. У відповідь прозвучало, що „зараз формується наглядова рада, і якщо наглядова рада це затвердить — Мінфін перегляне нові норми“. Тому ми дійсно дуже чекаємо роботи з наглядовою радою, тому що це має скоротити відстань між небожителями уряду і нами як людьми, які працюють на землі», — повідомив Павло Рябікін.

Він також зазначив, що наглядова рада має перебрати на себе частину функцій з управління майном аеропорту, які зараз здійснюються Мінінфраструктури.

Як повідомлялося, 22 травня Кабінет міністрів України затвердив склад Наглядової ради аеропорту Бориспіль у складі трьох незалежних членів і двох представників від держави.

На думку менеджменту аеропорту Бориспіль, встановлення норми перерахування до держбюджету 90% чистого прибутку підприємства призведе до зупинки реалізації інвестиційних та інфраструктурних проектів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X