Платіжний сервіс ePayments відновив роботу майже через два роки

28 грудня 2021, 14:39

Платіжний сервіс ePayments, який майже два роки тому змушений був заморозити рахунки клієнтів, оголосив про відновлення роботи.

Британський платіжний сервіс ePayments повідомив про відновлення роботи майже через два роки після того, як заблокували рахунки користувачів на вимогу регулятора. Про це йдеться у блозі компанії.

Відео дня

У компанії наголосили, що для відновлення роботи сервісу знадобилося багато роботи, величезні інвестиції від наших акціонерів і кілька складних рішень.

Зокрема, за останній рік інвестори ePayments виділили 15 мільйонів фунтів стерлінгів на підтримку роботи компанії із 150 працівників. У компанії заявили, що «перебудували весь бізнес» і запевнили клієнтів у «повній безпеці».

У повідомленні компанії сказано, що з 2020 року ePayments «підписала сотні нормативних документів» і найняла 50 нових членів команди, а також залучила чотири провідні фірми для опрацювання структури ризиків і захисту клієнтів.

Також у ePayments планують представити нові продукти та функції, додати в сервіс можливість оплати через Apple Pay, Google Pay, а також віртуальними картками.

Нагадаємо, що в лютому 2020 року платіжний сервіс ePayments заблокував рахунки користувачів на вимогу на вимогу Управління з фінансового регулювання та нагляду Британії (FCA). Тоді компанії запевнили, що коштам клієнтів нічого не загрожує і вони співпрацюють з регулятором для відновлення роботи.

Сервіс ePayments є асоціацією електронних платежів і дає можливість отримати власну дебетову банківську картку. Система популярна серед фрілансерів, стартапів та користувачів криптовалют у країнах СНД.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
X