Сім правил сучасного маркетингу

29 травня 2018, 14:00

Книга не є підручником або посібником з маркетингу. Автор позиціонує її як видання, де фахівці різних напрямів маркетингу можуть знайти фундаментальні відповіді і поради на потрібні питання.

Розвиток бізнесу в українських реаліях постійно стикається з позитивними і негативними факторами, які впливають на зростання компанії. Сьогодні компанії без проблем співпрацюють і знаходять партнерів по всьому світу. Ті фірми, які націлені на розвиток бізнесу в Україні, змушені орієнтуватися на вітчизняні ринки, українського споживача і наші культурні особливості. На всіх етапах розвитку не можна забувати про управління компанією і її складові, які, як ланцюг, добре тримаються і працюють в комплексі. Розібратися і отримати відповіді на основні питання, пов'язані з маркетингом, мені допомогла книга Олексія Філановського Головна маркетингова книга від видавництва Фабула.

Відео дня

Книга, як стверджує автор, не є підручником або посібником з маркетингу. Навпаки він позиціонує її як видання, де фахівці різних напрямів маркетингу можуть знайти фундаментальні відповіді і поради на потрібні питання.

У книзі йдеться про наш світ і реалії, в яких ми живемо. Автор перераховує переваги, якими повинні володіти великі гравці на ринку: виробнича, операційна та маркетингова. На конкретних прикладах маркетингових стратегій, що використовуються світовими брендами Amazon, Applе, Fiat та ін. автор пояснює, як привернути увагу клієнта і спонукати придбати продукт. Розкриває як впливає побудова бренду і робота маркетингових інструментів на збільшення продажів.

На етапі аналізу перед стартом підприємницької діяльності важливо не тільки вивчити і проаналізувати "+" і "-" конкурентів і продукту, але й сам ринок. Цікаво автор описав питання "як визначити стадію розвитку вашого ринку". Цікаві думки прочитав і з приводу необхідності роботи з креативними агентствами, їх вибір, специфіку роботи.

Виділив для себе сім тез, які вважаю важливими і цікавими при побудові бізнесу:

  • маркетинг здатний лише задовольнити наявні або актуалізувати ті, що не проявилися, потреби;
  • найкращі рекламні продукти народжуються тільки тоді, коли партнери повністю довіряють один одному;
  • маркетинг – це мистецтво отримання переваги над конкурентами;
  • бренди і є обіцянки, які компанії дають своїм клієнтам;
  • класні рекламні матеріали точно так само дозволяють знизити витрати на просування, як і правильно сформульований медіа-мікс або обрана платформа;
  • популярність бренду визначається тим, чи переказують люди його історії;
  • за кожним серйозним маркетинговим рішенням або ходом стоїть творчість.

Книга буде цікава підприємцям, бізнесменам, співробітникам державних органів, маркетологам, рекламістам і фахівцям на етапі становлення і вибору майбутньої професії.

У книзі мені сподобалося, як автор дає опис кейсів, наводячи приклади і проводячи паралелі з власного життя, історичних подій або мистецтва. Написано живою і доступною мовою, без незрозумілих виразів, спираючись тільки на профільну термінологію. Тим, хто тільки стає на маркетингову доріжку і багатьох значень не знає, буде черговий привід завітати в Інтернет по трактування того чи іншого терміна. Зізнаюся, що сам вдавався до цього прийому. Книга буде корисна в роботі, коли можна заглянути і нагадати собі про ті чи інші завдання, але настільною я б її не назвав. Наявність профільної термінології змушувала повертатися і перечитувати розділи по кілька разів, щоб розібратися, а не просто читати далі. Тому часу на прочитання цього екземлпяра у мене пішло трохи більше ніж зазвичай.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Показати ще новини
Радіо НВ
X