Що дасть новий паркінг в Борисполі

3 липня 2017, 09:00
Для мене як керівника Борисполя принципово важливо запустити паркінг перед терміналом D в стислі терміни

Його потужності дозволять нам поліпшити інфраструктуру, забезпечити пасажирів сучасним паркувальним сервісом. Ми вже провели тендер на будівництво паркінгу і уклали договір. Це дає нам можливість запустити 1-шу чергу будівництва до початку весняно-літньої навігації наступного року, за умови своєчасного проходження всіх процедур (урядовий комітет).

Відео дня

Основні етапи робіт

В ході будівництва нам належить скорегувати проект і виправити численні помилки попереднього підрядника (Будівництво розпочато в липні 2013. Підрядник "Будівельне управління №813"). Через низьку якість раніше проведених робіт нам доведеться практично заново перебудувати весь об'єкт. Перед доопрацюванням проекту ми проводили експертизу, аналізували стан конструкції. Результат виявився плачевним: по деяких дільницях непроварка швів досягає 90%, величезна кількість неправильних кріплень, наявна відверта недбалість при будівництві.

Завершення 1-ї черги будівництва на 1000 машиномісць планується до червня 2018 року. Паркінг стане повноцінним архітектурним об'єктом як з функціональної, так і з естетичної точки зору. Проект 1-ї черги будівництва передбачає запуск робочих площ під паркінг і зовнішнього благоустрою. Буде побудована перехідна галерея між 3-м поверхом терміналу і 4-м поверхом паркінгу, оформлені всі фасади споруди. Передбачено наземний перехід для маломобільних груп населення. В обов'язковому порядку будуть також передбачені пункти зарядки для електромобілів, бо сучасний автопром рухається в бік екологічних технологій і ми зі свого боку маємо намір цьому сприяти.

В рамках 2-ї черги будівництва ми розглядаємо можливість створення автобусної станції замість парко-місць, оскільки паркінг спочатку проектувався з надмірним запасом потужностей. Терміни цього етапу робіт приблизно вдвічі менше в порівнянні з 1-м етапом будівництва.

"Розумний" в'їзд

Паркінг буде обладнаний центральною централізованою IT системою, яка відповідає за роботу всіх систем від транспортних шлюзів і до прийому платежів. Для зручності наших клієнтів дану систему інтегрують з системою електронних платежів.

На базі даного програмного забезпечення заплановано створення єдиного центру моніторингу трафіку і заповнюваності на парковках аеропорту. Для нас критично важливо, що до даної системи будуть підключені всі паркінги на території Борисполя. Простіше кажучи, система дозволить інформувати пасажирів про вільні місця на центральному і всіх периферійних паркінгах, про ступінь їх заповнювання ще на під'їзді до аеропорту за допомогою електронних табло. Таким чином, ми значно полегшимо вибір зручного місця парковки для наших клієнтів. Це стандартна світова практика. Саме таку систему паркувальної навігації ви можете зустріти в будь-якому розвиненому європейському аеропорту.

Аеропорт за доступні ціни

Планується, що після добудови паркінгу основне навантаження щодо забезпечення паркувального сервісу ляже саме на нього. При цьому, більшість існуючих стоянок аеропорту перейде в розряд довгострокових паркувальних майданчиків з нижчою вартістю.

При формуванні цінової політики ми орієнтуємося на принцип доступності і не плануємо істотного перегляду цін, оскільки при кардинальному підвищення високі ризики не досягти окупності проекту. Так, якщо ціни будуть близькими до європейських (близько 4 євро), автовласники не захочуть користуватися, паркінг буде пустувати і не принесе доходу.

У той же час при низьких цінах ми не зможемо в доступній для огляду перспективі досягти окупності будівництва паркінгу, оскільки на його будівництво буде витрачено загалом більше 680 млн гривень. Дане питання вимагає зваженого підходу. За нашими підрахунками при збереженні діючих цін на паркування аеропорт буде виходити на окупність будівництва не менше 15 років.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X