Це бета-версія нового сайту Нового Времени. Надсилайте свої зауваження на адресу newsite@nv.ua

Обіцянки роботодавців: слова чи реальність

17 листопада 2017, 10:00
2248
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Після подекуди доволі стресового періоду пошуку роботи отримання бажаної посади дає змогу трохи розслабитися

Однак на цьому не закінчуються питання, які можуть виникнути при побудові взаємовідносин між роботодавцем і співробітником. Керівник перевірятиме на практиці професіоналізм нового працівника. Тоді як працівник дізнається, чи виконує роботодавець свої обіцянки. 

За результатами дослідження HeadHunter Україна, найпоширенішими умовами праці, які зобов’язуються надати роботодавці, є своєчасна оплата (81%) та офіційне працевлаштування (75%). Інші умови є більшою мірою мотиваційними і пропонуються менш ніж у третині компаній. Так, відвідування навчальних заходів як обіцяну роботодавцем умову зазначили 30% шукачів. Відсутність перепрацювань або ж оплачувані понаднормові обіцялися близько третині (30%) респондентів. 23% шукачів заявили, що їм обіцяли оплачуваний мобільний зв'язок. А 21% розраховували мати гнучкий графік роботи. 19% шукачів зауважили, що їм було обіцяно медичну страховку. Не дуже поширеними обіцянками роботодавців є можливість працювати віддалено (15%), оплата проїзду (14%), вивчення іноземної мови (10%) та абонемент у спортзал/спортивні секції (5%).

 

За словами шукачів, не в усіх компаніях виконують обіцянки повною мірою. Разом із тим 36% роботодавців повністю виконали обіцяні умови, а от 48% – частково. І тільки 16% опитаних зауважили, що роботодавці не виконали окреслене під час прийняття на роботу коло зобов’язань

 

Серед обіцяних умов працівники найчастіше отримують своєчасну оплату праці, офіційне працевлаштування та оплачуваний мобільний зв'язок – по 73%, 75%, 90% відповідно. Тоді як значно рідше працівникам вдається отримати виконання таких обіцянок, як відсутність перепрацювань або ж оплачувані понаднормові (39%), відвідування навчальних заходів (54%), оплата проїзду (58%) та абонемент у спортзал (58%).

 

Якщо ж говорити про те, що з обіцяного є найважливішим для співробітників, то 95% респондентів назвали оплату праці. Про офіційне працевлаштування зазначили 75% опитаних. Більшість отримують виконання цих умов від роботодавця.

Разом із тим для 58% працівників важливою є відсутність перепрацювань або ж оплачувані понаднормові. За даними опитування, лише 39% подібних обіцянок було виконано. Протилежна ситуація з оплачуваним мобільним зв’язком – його забезпечують у 90% ситуацій, коли його обіцяли, однак ця умова є важливою лише для 29% співробітників.

 

Тож фактично більш лояльних співробітників оплачуваний мобільний зв'язок навряд чи забезпечить. А от те, що роботодавці обіцяють відсутність перепрацювань або ж оплату понаднормових і не виконують, може негативно вплинути на ставлення працівників до працедавців.

Співробітники, чиї роботодавці не виконують обіцянок, по-різному реагують на подібні ситуації. 39% респондентів порушують питання про виконання, однак замислюються про зміну роботи. Лише третина намагається діяти відкрито і наполегливо, нагадуючи про обговорені умови і вимагаючи їхнього виконання. Тільки 8% учасників опитування ніяк не реагують і продовжують працювати з тим, що є. Разом із тим, за словами 16% респондентів, обіцянки було виконано роботодавцями без нагадування чи вимог із боку співробітників.