Незвичний маркетинг. Як закохати клієнта в бренд

7 вересня 2019, 08:20

Придумайте образ компанії: колір, логотип, музичний супровід, історію і персонажа, які вріжуться в пам’ять

Чи є такі, хто не знає королеву Вікторію? Найімовірніше, немає, таких знайти дуже складно. Королева Вікторія — це бренд? Ні, точніше сказати — яскравий приклад сильного імені, який не залишається без уваги і не може бути непоміченим.

Відео дня

Далі. Всі пам’ятають капітана Врунгеля і його судно «(По)Беда», адже «як яхту назвете — так вона і попливе». Моряк знає толк.

Як назвати таке явище? Безумовно, назвемо його неймінгом. Неймінг — це процес нарікання компанії, процесу, бренду успішною назвою, яка допоможе досягти успіху, ставши таким, що запам’ятовується. Грамотний неймінг — частина нейропромоушена.

Нейропромоушен можна трактувати як симбіоз нейромаркетингу і просування (промоушену), який дає можливість впливати на споживача на рівні мозкової активності, звертаючи його увагу на рекламу і, надалі, на сам продукт.

Це може здатися дивним, але логотипи компаній, навіть найвідоміших, поступово відходять у забуття. На зміну їм приходить ширше і глобальніше поняття — поняття бренду. Бренд — не торговельна марка. Бренд — образ, який приймає та чи інша компанія. Це всі асоціації, емоції, почуття, спогади, все нематеріальне, що споживач відчуває до компанії і, насамперед, до її продукції. Бренд — інструмент, який використовується нейропромоушеном на високому рівні емпатії і лояльності.

Емпатія не дорівнює лояльності. Що можна назвати цими двома поняттями? Емпатія — почуття симпатії, що виникає у клієнта під час взаємодії (як одноразової, так і повторної) з компанією. Лояльність же — це відданість і стовідсоткова любов до бренду, перевірена роками.

Нейропромоушен передбачає використання елементів нейромаркетингу в рекламну кампанію таким чином, щоб вона поступово розвивала і плекала у клієнта емпатичні, а потім і лояльні почуття.

Червоний колір, величезна вантажівка, обвішана яскравими лампами, що мчить по широкому шосе, впізнавана скляна прозора пляшка або образ крижаної бляшанки, біла звивиста лінія під логотипом… Знайомі асоціації? Знайомий бренд? Це всіма улюблена Coca-Cola. І навіть якщо ви не вживаєте цей напій зовсім, справи це не змінює. Ви зрозуміли, про що йдеться.

Це ніщо інше, як приклад нейропромоушена в дії. Насправді, будь-яка компанія, яка очікує і прагне успіху, повинна (саме повинна) замінювати традиційні маркетингові прийоми на нейромаркетингові, які поступово, незримо впливають на саму підсвідомість потенційної цільової аудиторії, викликаючи бажання купувати.

Які інструменти нейропромоушена кожної компанії, яка себе поважає, необхідно вписати в свою «корпоративну Біблію»? Колір, логотип, музичний супровід, образ, історія, персонаж, які вріжуться в пам’ять, і життя більше ніколи не стане колишнім. Почавши впроваджувати такі необхідні елементи, важливо пам’ятати про їх єдність і неодмінну взаємодію в ланцюжку цілісної системи нейромаркетингової кампанії просування. Починати, бути сміливими і пам’ятати про нейро- у промоції. Результат не змусить себе чекати.


Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X