Навіщо повертати техогляд в Україні
Організаторами акції були мої друзі.
В результаті була створена Рада автомобілістів при Кабміні (я став першим заступником Тимошенко) і з її ініціативи був скасований не тільки транспортний збір, але й довіреності на керування автомобілем, тимчасові реєстраційні талони, меддовідки тощо.
Потім вже в 2010-му ми з друзями ходили до екс-президента Януковича і вмовляли його скасувати корупційний техогляд (продаж талончиків ТО). І вмовили, попри жорстку протидію тодішнього Міністра МВС Могильова.
Зараз я все більше замислююся про необхідність повернення техогляду в Україні.
Причому, не корупційного, як колись у нас було, а реального. І не такого продажного, як у постсовковій Литві з корупцією, що залишилася від СРСР (60 євро платиш в касу і 100 євро залишаєш в автомобілі в попільничці і ТО пройде навіть убита колимага перед тимчасовим ввезенням в Україну), а такого, як на TÜV у Німеччині! І на всі авто, в тому числі, "тимчасово ввезені" на литовсько/російській реєстрації.
Я розумію, що чесний техогляд не сподобається фірмочкам, які ведуть "бізнес" з тимчасового ввезення на литовських номерах. Розумію, що такий ТО не пройдуть 70-80% іномарок з вирізаними каталізаторами. Розумію, що ТО не сподобається власникам автомобілів, які своїм виїздом на дороги вже несуть небезпеку для оточуючих.
Треба сідати і обговорювати умови. Які, можливо, і не сподобаються комусь.
Але ж угоду з ЄС підтримала більшість українців. Тобто, вони читали її і зобов'язання України приєднатися до Директиви ЄС/40/2009 (що існувала на той момент) і ввести обов'язковий техогляд за стандартами ЄС.
Особисто я вважаю, що стежити за технічним станом свого автомобіля так само нормально, як стежити за станом свого здоров'я і чистити зуби.
Матеріал опублікований з дозволу автора.
З оригіналом тексту можна ознайомитися тут.