Чи може активність в соцмережах зруйнувати кар'єру?

12 березня 2019, 18:33

Потенційні роботодавці уважно вивчають профілі здобувачів у соціальних мережах. Навіщо?

У соціальних мережах ми, як правило, викладаємо, здавалося б, лише для друзів і знайомих, нешкідливі коментарі та особисті фотографії, не замислюючись про те, що ці матеріали можуть переглядати всі, хто захоче отримати про нас більше інформації. А як щодо потенційних роботодавців, ділових партнерів і клієнтів? Чи замислювалися ви над цим питанням?

Відео дня

Не секрет, що більшість роботодавців після того, як отримують резюме кандидатів і відбирають кращих для можливої комунікації, уважно вивчають їхні профілі в соціальних мережах.

На жаль, багато претендентів і співробітників корпоративного світу не замислюються над цим питанням і не надають йому належного значення. А між іншим, статистика говорить наступне: за даними компанії Michael Page, 69% роботодавців відмовили в розгляді претендентів, ґрунтуючись на їхній активності в соціальних мережах. У дослідженні вказується, що більшість відмов відбуваються через неправдиву нформацію стосовно минулого професійного досвіду і кваліфікацій, а також непристойних фотографій, особистих коментарів і розміщених відео, слабких комунікативних навичок, що відслідковуються через спілкування в мережі.

Більш того, навіть якщо ви вже отримали бажану роботу, розслаблятися не слід. За даними CareerBuilder, половина роботодавців (51%) перевіряють профілі своїх чинних  співробітників, з них одна третина (34%) призначили стягнення і догани співробітникам, або звільнили їх через неналежний контент. Тому, будьте завжди пильні в своїх висловлюваннях і змісті контенту в соцмережах.

Навіть якщо ви вже отримали бажану роботу, розслаблятися не слід

Не тільки роботодавці, а й, наприклад, освітні інститути відстежують діяльність своїх потенційних абітурієнтів. Деякий час тому, всім відомий Гарвардський університет відмовив десяти студентам, які вже вступили і пройшли всі відбори через їхні непристойні коментарі у Facebook, які потрапили на очі адміністраторам університету.

Особливо плачевно може закінчитися неконтрольована активність в мережах, коли ви будуєте свій особистий бренд для зовнішніх партнерів і своєї професійної діяльності. Ваш бренд та імідж - це не тільки офіційні заяви, прес-релізи та виступи. Це як раз ваша активність у соцмережах. Наскільки образ, що транслюється вами в маси, відповідає вашому контенту в соціальних мережах? Поміркуйте над цим питанням і визначтеся, як ви хочете, щоб вас сприймала зовнішня аудиторія.

Перед тим як розміщувати фотографії та коментарі, подумайте, чи підсилить цей текст ваш особистий бренд або навпаки зашкодить йому. Також перевірте зміст інформації про вас не тільки в соцмережах, але і в інтернеті через Google та інші пошукові системи. Згідно з дослідженням CareerBuilder, 69% роботодавців відстежують діяльність та інформацію про претендентів через Google і Yahoo. У той же час 44% роботодавців прийняли рішення про наймання кандидатів, грунтуючись на позитивному іміджі та змісті контенту на їхніх сторінках у соціальних мережах.

Роботодавці звертають увагу на такі речі: фотографії, професійне ведення аккаунта і сторінки, оцінка вашої особистості за контентом, який ви розміщуєте, ваші коментарі, стиль і рівень комунікації, ваші інтереси та хобі, ваше коло знайомих і друзів. Як казав Сократ "Скажи мені хто твій друг і я скажу тобі, хто ти".

Нова тенденція з'явилася і у замовників послуг з пошуку керівників. Вони просять разом з резюме кандидатів, також висилати їхні профілі Facebook і Linkedin. Роботодавець чітко знає цінності та корпоративну культуру своєї організації. Грунтуючись на профілі кандидата, за його контентом можна добре зрозуміти, наскільки за  культурою та особистісними характеристиками ви потенційно можете підійти компанії роботодавця, наскільки ви різнобічна особистість і, що не менш важливо, наскільки ви відповідаєте цінностям компанії.

Звичайно, ніхто не закликає вас негайно видалити всю активність у соцмережах за останній рік. Але все ж, якщо для вас важлива репутація в ділових колах, не відкладайте «ревізію» своїх профілів у соціальних мережах Instagram, Facebook, LinkedIn. Можливо, вже сьогодні неоднозначні фотографії та коментарі можуть послужити причиною відмови потенційного роботодавця або ділового партнера від співпраці. У будь-якому випадку необхідно уважно і виважено підходити до цього питання і здійснювати дії, які приведуть вас до вашої мети.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X