Спали рекламу конкурента — отримай подарунок: Чому креатив та технології потрібні зараз усім

3 жовтня 2024, 09:17
NV Преміум

В умовах необмеженого доступу до мільярдів одиниць інформації, від літератури та новин до подкастів і кінострічок, найціннішим ресурсом економіки стає увага.

Набуваючи статусу головної валюти цифрової доби, саме увага клієнта змушує компанії перебудовувати власні стратегії та шукати нові підходи у боротьбі за кожну хвилину нашого часу. І це не дивно, адже доходи брендів зростають пропорційно увазі, яку вони отримають.

Реклама

В цих нових правилах гри основними засобами боротьби за клієнта стають креатив та технології наступного покоління — віртуальна та доповнена реальність, штучний інтелект та інтернет речей, тактильні технології.

Фраза, сказана генеральним директором Netflix Рідом Гастінгсом в 2017-му «Ми конкуруємо лише зі сном, і ми — перемагаємо» майже через рік отримала неочікуване продовження: «Ми конкуруємо з Fortnite і програємо йому…». Це лаконічне твердження найбільшої у світі стрімінгової компанії, тоді викликало хвилю палких обговорень серед медіа-аналітиків. Однак логіка зрозуміла: тодішня 150 мільйона база підписників Netflix суттєво поступалася 250 мільйонам армії гравців Fortnite’s Battle Royale. Загострення боротьби за увагу визначило курс компанії на розвиток все більш захопливих інтерактивних форм контенту (як то епізод «Bandersnatch» культового серіалу «Black Mirror»). І головним свідченням вірності обраної стратегії стало успішне подолання Netflix у 2023 році планки у 250 млн аудиторії.

«Спали» рекламу конкурента — отримай подарунок. Ризиковано? Так. Дієво? Безумовно

Водночас не лише медіакомпанії вбачають майбутнє у злитті контенту, ігор та інтерактивних сервісів. Можна сказати, що в майбутньому будь-якому бізнесу доведеться перейняти підхід індустрії розваг.

Показати ще новини